• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

۷۰۰۰نیروی جهادی در استان همدان در حال خدمت رسانی هستند/ بسیجیان، خدمت رسانان بی مدعا/ مسئولین باید جهادگران را حمایت کنند

  • کد خبر : 135801
  • 29 آبان 1400 - 16:06
۷۰۰۰نیروی جهادی در استان همدان در حال خدمت رسانی هستند/ بسیجیان، خدمت رسانان بی مدعا/ مسئولین باید جهادگران را حمایت کنند

بمناسبت آغاز هفته بسیج مراسمی با حضور اعضای بسیج سازندگی در همدان برگزار شد. استان همدان با ۷۰۰ گروه جهادی که ۷۰۰۰ نفر را در خود جای داده است و در مناطق محروم در حال خدمت رسانی هستند تا بحال موفق شدند پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی زیادی را به پایان برسانند. به گزارش […]

بمناسبت آغاز هفته بسیج مراسمی با حضور اعضای بسیج سازندگی در همدان برگزار شد. استان همدان با ۷۰۰ گروه جهادی که ۷۰۰۰ نفر را در خود جای داده است و در مناطق محروم در حال خدمت رسانی هستند تا بحال موفق شدند پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی زیادی را به پایان برسانند.

به گزارش عصرهمدان؛ بمناسبت آغاز هفته بسیج مراسمی با حضور اعضای بسیج سازندگی در همدان برگزار شد.

احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بمناسبت هفته بسیج در جمع اعضای بسیج سازندگی گفت: جهادگران همیشه در خط مقدم هستند و کارها با وجود آنها بسرعت پیش می رود.

وی با اشاره به حضور جهادگران در روستاها گفت: خیلی از مشکلات روستاها قابل حل است و فقط نیاز به راهنمایی و رایزنی دارد چرا که بعد از ۴۲ سال از انقلاب نباید شاهد محرومیت در برخی مناطق باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اشتغال در اولویت برنامه قرار دارد و باید پیگیری شود تا کمتر شاهد بیکاری جوانان در استان باشیم.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) نیز در جمع بسیجیان سازندگی استان گفت: بسیج وقتی انقلاب به پیروزی رسید اوج زیبایی ان را در دفاع مقدس دیدیم.

وی افزود: در عملیات والفجر ۸ وقتی در کارخانه نمک عملیات را انجام می دادیم بسیجی را دیدم که پایش را به قبضه دوشکا بسته بود و تا آخرین لحظه مبارزه کرد و شهید شد فلذا در عرصه های مختلف دفاع مقدس و سازندگی و کرونا بسیجیان دست مسئولین را گرفتند.

مجیدی گفت: استان همدان سومین استانی بود که در کرونا پیشرو بود و تمام توان خود را بسیجیان به کار بستند.

حمیدرضا حاج بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس نیز در جمع بسیجیان سازندگی گفت: همه باید بتوانیم در همه لحظات بسیجی باشیم.

وی تاکید کرد: بسیج یکی از زیباترین واژگانی است که در انقلاب اسلامی با نشاط همچنان باقی است و خواهد ماند.

حاجی بابایی افزود: صادقانه ترین کارها را همیشه از گذشته تا بحال در بسیج دیده ایم و فعالیتها همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم همدان گفت: حفظ نظام حرف اول و آخر ماست و همه اقدامات باید در مسیری باشد که نظام را حفظ کند و این مردم هستند که نظام را حفظ می کنند بنابراین حرف اول و اخر را مردم می زنند.

حاج بابایی تاکید کرد: زیبایی بسیج هم در مردمی بودن آن است و مردم ایران ولایتمدارترین در دنیا هستند ، امروز ملت ایران در حفظ نظام موثرند هر کس در هر مرتبه ای که قرار دارد.

وی افزود: بسیج سازندگی یکی از پرافتخارترین کارهاست و اقداماتش در روستاهای محروم قابل تقدیر است و بسیجیان خدمت رسانان بی مدعا هستند.

آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز گفت: صحنه هایی که گروههای بسیجی ایجاد می کنند قابل تقدیر است چرا که در همه حوادث صحنه های زیبایی را خلق می کند از سیل و زلزله گرفته تا کرونا.

وی افزود: جهادگران با آبادانی بر می گردند و ویرانی را از بین می برند روحیه بسیجی می تواند کشور را نجات دهد و هیچ راهی جز مدیریت جهادی وجود ندارد که از بن بست ها عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسولین باید جهادگران را حمایت کنند چرا که بسیجیان همیشه پای کار هستند و نیاز به حمایت مسولین دارند.

وی ادامه داد: زمانی گروه های جهادی نیازهای پزشکی دارند که تجهیزات آنها باید فراهم شوند.

آیت الله شعبانی تاکید کرد: در دو سال گدشته ۱۲۵۰ پروژه در سطح استان انجام شده که ۹۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: ۱۴۵۰جهزیه تهیه شده و ۷۰۰ گروه جهادی با ۷۰۰۰ نفر به استان و در روستاها در حال خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=135801
  • دیدگاه‌ها برای ۷۰۰۰نیروی جهادی در استان همدان در حال خدمت رسانی هستند/ بسیجیان، خدمت رسانان بی مدعا/ مسئولین باید جهادگران را حمایت کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.