• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

۶۰ مددجو در سه ماهه نخست امسال آموزش اشتغال دیده اند

  • کد خبر : 126294
  • 05 شهریور 1400 - 17:44
۶۰ مددجو در سه ماهه نخست امسال آموزش اشتغال دیده اند

رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ از آموزش اشتغال ۶۰ مددجو در سه ماهه نخست امسال زیر نظر فنی حرفه‌ای خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ علی جعفری، رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ توجه ویژه به آموزش مددجویان را یکی از اهداف درخشان برنامه‌های اشتغال کمیته امداد عنوان کرد و اظهار کرد: ۶۰ مددجوی شهرستان کبودراهنگ […]

رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ از آموزش اشتغال ۶۰ مددجو در سه ماهه نخست امسال زیر نظر فنی حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ علی جعفری، رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ توجه ویژه به آموزش مددجویان را یکی از اهداف درخشان برنامه‌های اشتغال کمیته امداد عنوان کرد و اظهار کرد: ۶۰ مددجوی شهرستان کبودراهنگ در ۳ ماهه نخست از دوره‌های آموزشی در سطح پایدارسازی در روستا بهره‌مند شدند.

وی بابیان اینکه این آموزش‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا به‌صورت مجازی و حقیقی انجام‌شده است افزود: ۲۵ در صد افراد آموزش‌دیده، بانوان تحت حمایت امداد بوده‌ و همچنین دوره‌ آموزش پایدار سازی مختص مددجویان روستایی بوده است.

جعفری در انتها استفاده از ظرفیت‌های متخصصان، کارفرمایان،کارآفرینان و نیکوکاران را از دیگر برنامه‌های راهبردی این نهاد دانست و خاطر نشان کرد: این ظرفیت‌ها می‌تواند درزمینهٔ آموزش، راهبری، هدایت و پشتیبانی شغلی مددجویان به کمک کمیته امداد بیاید و فرایند خودکفایی و توانمندسازی مددجویان را سریع‌تر و بهره‌ورتر سازد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126294
  • دیدگاه‌ها برای ۶۰ مددجو در سه ماهه نخست امسال آموزش اشتغال دیده اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.