• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

۵.۵ میلیارد تومان خدمات رایگان در درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد/ ۹۶.۵ میلیمتر بارش برف و باران در شهرستان داشتیم

  • کد خبر : 175588
  • 28 دی 1401 - 8:45
۵.۵ میلیارد تومان خدمات رایگان در درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد/ ۹۶.۵ میلیمتر بارش برف و باران در شهرستان داشتیم

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به دو نوبته کردن درمانگاه تأمین اجتماعی در صبح و عصر ۷۵ هزار نفر را ویزیت شده و ۵.۵ میلیارد تومان خدمات رایگان ارائه شده است، گفت: صرف ۱۴ میلیارد تومان از بودجه‌های استانی در اختیار نماینده مجلس است که بخشی از این اعتبارات از سوی آقای سرمدی برای آسفالت […]

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به دو نوبته کردن درمانگاه تأمین اجتماعی در صبح و عصر ۷۵ هزار نفر را ویزیت شده و ۵.۵ میلیارد تومان خدمات رایگان ارائه شده است، گفت: صرف ۱۴ میلیارد تومان از بودجه‌های استانی در اختیار نماینده مجلس است که بخشی از این اعتبارات از سوی آقای سرمدی برای آسفالت راههای روستایی توزیع شده است.

حسینعلی شرکایی، فرماندار شهرستان اسدآباد عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اعتبارات اسدآباد در زمینه تملک و دارایی، سرمایه‌ای، متوازن یک و دو، و نفت و گاز به میزان ۷۲ میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان است، اظهار کرد: البته در سفر ریاست جمهوری به این استان، در مرحله اول ۲۴۰ میلیارد تومان و با سفر استاندارد این میزان به ۵۹۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد، درواقع ۸ برابر اعتبارات سالانه است‌.

افزایش اعتبارات سفر ریاست جمهوری در اسدآباد

وی با اشاره به مستقل بودن دانشکده علوم پزشکی و به عنوان یک مزیت نسبت به دیگر شهرهای استان، گفت: ۱۹۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هم به سه حوزه درمان، بهداشت و آموزش این دانشکده به صورت مستقیم از سیستم وزارتخانه اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: خوشبختانه در بخش بنیاد مسکن در دو بخش مرکزی و پیرسلمان، ۲۷ روستا به میزان ۶ هزار و ۶۶۶ شامل زیرسازی، آسفالت انجام شده است.

وی گفت: در حوزه راه نیز در سطح شهرستان ۷۷ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان هزینه شده که بیشترین این اعتبارات به گردنه و نصب روشنایی، جداکننده و آسفالت آن اختصاص داشته است.

شرکایی یادآور شد: ۲.۵ کیلومتر آسفالت و نصب روشنایی و جداکننده در گردنه باقی مانده که با مساعد شدن هوا انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اسدآباد با وجود این کارهای عمرانی به عنوان یک کارگاه عمرانی تبدیل شده، گفت، صرف ۱۴ میلیارد تومان از بودجه‌های استانی در اختیار نماینده مجلس است که بخشی از این اعتبارات از سوی آقای سرمدی برای آسفالت راههای روستایی توزیع شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص طرح نهضت ملی مسکن ملی، گفت: طی جلسه ای که با استاندارد داشتیم و مورد تاکید دوی بود، از ثبت نام ۹ هزار و ۴۳۸ نفر متقاضی مسکن ملی ۴ هزار و ۴۷۰ تأیید شدند که از آن میزان ۵۹ قطعه زمین واگذار شده است.

وی با اشاره به عدم تصویب و اجرای طرح جامع تفصیلی بعداز ۶ سال ، گفت، :در صورت تصویب و اجرای این بسیاری از مشکلات حوزه مسکن حل خواهد شد

شرکایی از پرداخت ۱۴۰ میلیون تومان به کشاورزان بابت هزینه گندم، خبر داد و کفت: ۱۴۰ هزار تن چغندرقند تحویل کارخانه همدان و دیگر استانها داشتیم.

‌وی با اشاره فعالیت ۳۴ پزشک متخصص در اسدآباد، از جذب دو متخصص عفونی هم خبر داد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد تنها در یک نوبت فعالیت می‌کرد، افزود: با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور تأمین درمانگاه در دو نوبت صبح آ عصر فعالیت دارد و پزشکان حاضر در این درمانگاه ۷۵ هزار نفر را ویزیت کرده و ۵.۵ میلیارد تومان خدمات رایگان ارائه کرده است.

وی از افتتاح کلینیک در دهه فجر خبر داد و گفت: برای این امر ۵۰۰ میلیون تومان هم هزینه شده است.

شرکایی از ایجاد مرکز فیزیوتراپی در بیمارستان قائم در دهه فجر خبر داد و گفت: برای این امر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی به موضوع اشتغال هم گریزی زد و گفت: ۱۶۶۰۰ نفر سهمیه ما بوده که صددرصد جذب شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین به ایستگاههای صلواتی در اربعین اشاره کرد و گفت: ۱۳۵ هزار وعده غذایی در این ایام داده شده است.

وی بااشاره به دو هزار و ۱۴۶ پرونده ازدواج و فرزندآوری تسهیلات پرداخت شده، گفت: این آمار مربوط به ۱۶ شعبه بانکی در شهرستان است. و البته ۶۴۲ پرونده نیز در نوبت است که برخی به علت ضامن معتبر پرداخت نشده.

شرکایی ۹۲۵ نفر ولادت و ۴۷۳ نفر وفات در ثبت احوال ثبت شده ، گفت: در زمینه طلاق و وفات کاهش داشته است. وی از ثبت ۵۶۲ مورد ازدواج هم خبر داد و گفت: ۱۶۳ مورد کاهش داشتیم.

وی از ۷ مورد سفر مقامات کشوری به این شهرستان خبر داد و گفت: این سفرها قطعا ره‌آوردهایی برای شهرستان داشته که چون هنوز منتج به نتیجه نشده، اعلام نمی‌کنم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

فرماندار شهرستان اسدآباد به موضوع آب و مشکلات آن هم اشاره ای داشت و گفت: ۱۲.۵ میلیارد تومان برای حفر چاه آب از استاندارد د درخواست کرده ایم.

وی به بارشهای اخیر هم اشاره ای داشت و گفت: طی این دو روز ۹۶.۵ میلیمتر بارش داشتیم که نسبت به مدت مشابه ۶ میلیمتر کاهش داشت.

شرکایی در بخشهای دیگری از سخنانش به اقدامات دولت فعلی در قیاس با دولت قبل پرداخت و گفت: اگر در برخی از حوزه‌ها هنوز به جایی نرسیدیم و گرانی هست، به دلیل تحریم و فشار اقتصادی و توطئه‌های دشمن است.

وی همچنین به نحوه شهادت شهید عجمیان در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: شهادت این شهید تداعی ایام عاشورا و غم انگیز بود.

وی به تشکیل ۲۸ کمیته برای برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: تشکیل مرکز ایده پارک فناوری در دانشگاه سیدجمال در ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=175588
  • دیدگاه‌ها برای ۵.۵ میلیارد تومان خدمات رایگان در درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد/ ۹۶.۵ میلیمتر بارش برف و باران در شهرستان داشتیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.