• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

۳۲نفر مصدوم و یک کشته در تصادف در گردنه اسدآباد

  • کد خبر : 27456
  • 28 مهر 1398 - 13:58
۳۲نفر مصدوم و یک کشته در تصادف در گردنه اسدآباد

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در حادثه تصادف دو اتوبوس و سواری در گردنه اسدآباد ۳۲ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد. بهنام‌رضا مخصوصی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به تصادف دو اتوبوس در گردنه اسدآباد، اظهار کرد: طی تماس با مرکز پیام فوریت های پزشکی دانشکده راس ساعت ۴:۳۰ بامداد […]

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در حادثه تصادف دو اتوبوس و سواری در گردنه اسدآباد ۳۲ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.
بهنام‌رضا مخصوصی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به تصادف دو اتوبوس در گردنه اسدآباد، اظهار کرد: طی تماس با مرکز پیام فوریت های پزشکی دانشکده راس ساعت ۴:۳۰ بامداد گزارش تصادف درگردنه اسدآباد-همدان اعلام شد و در کمترین زمان، سه کد ماموریت این مرکز به محل اعزام شدند.
وی گفت: در این حادثه ترافیکی که بین دو دستگاه اتوبوس و دو دستگاه سواری بصورت رخ به رخ صورت گرفته، ۳۲ نفر مصدوم شدند و متاسفانه یک نفر در دم جان باخت.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: مصدومین توسط پرسنل EMS به بیمارستان حضرت قائم(عج) انتقال داده شدند و با حضور متخصص جراحی در اورژانس و همکاری کادر پرستاری در همان دقایق اولیه حادثه، کلیه اقدامات تشخیصی و درمانی در اسرع وقت انجام شد.
وی تصریح کرد: براساس گفته مدیر بیمارستان از تعداد ۲۷ مصدوم منتقل شده به بیمارستان، ۱۰ نفر تحت نظر می‌باشند و از این ۱۰ نفر نیز ۳ نفر chest  tub توسط جراح تعبیه شده و یک نفر هم در صف اعزام می‌باشد.
مخصوصی یادآور شد: ۱۷ نفر از مصدومین نیز به صورت سرپایی، خدمات درمانی را دریافت کردند و درنمازخانه بیمارستان حضرت قائم(عج) اسکان داده شدند.
وی اذعان کرد: از نظر مدیریت بحران، سطح این بحران E-2 (سطح بیمارستانی) است.
انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27456
  • دیدگاه‌ها برای ۳۲نفر مصدوم و یک کشته در تصادف در گردنه اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.