• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

۳۰ عنوان برنامه استانی در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود

  • کد خبر : 28240
  • 04 آبان 1398 - 14:44
۳۰ عنوان برنامه استانی در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در هفته بسیج دانش آموزی ۳۰ عنوان برنامه استانی برگزار می شود گفت: هشت برنامه در مدارس و ۱۰ برنامه حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی و ۱۰ برنامه نیز در مرکز استان برگزار می شود. به گزارش عصر همدان؛ محمد تقی […]

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در هفته بسیج دانش آموزی ۳۰ عنوان برنامه استانی برگزار می شود گفت: هشت برنامه در مدارس و ۱۰ برنامه حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی و ۱۰ برنامه نیز در مرکز استان برگزار می شود.

به گزارش عصر همدان؛ محمد تقی امیدی ساکت، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین ع استان همدان ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج  دانش آموزی پیش از ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی از هفت تا ۱۳ آبان است.

وی افزود: بسیج دانش آموزی در سالهای بعد از دفاع مقدس، میعادگاه دفاع از آرمان‌های و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه از ۳۶ هزار دانش آموز شهید کشور ۱۰۷۶ شهید از استان همدان بوده است عنوان کرد:  رهبر انقلاب در خصوص اهمیت بسیج دانش آموزی می فرمایند پرداختن به بسیج امری مهم و بسیج دانش آموزی امری مهمتر است.

امیدی ساکت در ادامه با اشاره به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی خاطر نشان کرد: در طول این هفته ۳۰ عنوان برنامه استانی و هشت برنامه در مدارس و ۱۰ برنامه حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی و ۱۰ برنامه نیز در مرکز استان برگزار می شود.

وی گفت: شعار امسال بسیج دانش آموزی که از سال ۹۲ سرلوحه سازمان قرار گرفته است دانش آموز انقلابی و مدرسه انقلابی است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه در این هفته ایجاد روحیه نشاط، خلاقیت و نوآوری، گسترش تفکر بسیجی، نظارت بهتر در اجرای کمی و کیفی حلقات صالحین و الگو گیری از شهدای شاخص کشوری را داریم تاکید کرد: ۷ آبان ماه که اولین روز هفته است عزاداری هیئت ها در مشهد را داریم که به نمایندگی از دانش آموزان سراسر کشور انجام می شود.

امیدی ساکت در ادامه با بیان اینکه در استان نیز هیئت های دانش آموزی در شاهزاده حسین اجتماع دارند عنوان کرد: ۸ آبان روز دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی است و در این روز زنگ ایثار و شهادت  نواخته می شود و یادواره شهید فهمیده در سطح مدارس اول و دوم متوسطه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پنج هزار شهید معلم در کشور داریم و استان همدان ۲۱۹ شهید معلم دارد گفت: ششمین اجلاسیه سومین دوره کنگره ملی همفکری آینده سازان را نیز برگزار خواهیم کرد و از استان همدان ۱۵خواهر و برادر اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه در ۱۰ آبان سخنران پیش از خطبه های سراسر کشور یکی از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج دانش آموزی است بیان کرد:  از دیگر برنامه های ما در این هفته دیدار با نماینده ولی فقیه است که ۱۱ ابان انجام می شود.

امیدی ساکت با بیان اینکه نشست معرفتی، بصیرتی و تربیتی ویژه دانش‌آموختگان یاوران ولایت را نیز اجرا می کنیم گفت: در نشست های بصیرتی و روشنگری استکبار ستیزی حول محور افول آمریکا، تبیین نظریه مقاومت فعال و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را داریم.

وی با اشاره به اینکه۱۲ آبان دانش‌آموزان نخبه با استاندارد ان، فرمانداران و فرماندهان نواحی دیدار خواهد داشت تاکید کرد: ۱۳ابان روز دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی است و دانش آموزان همزمان با مردم در مراسم راهپیمایی شرکت می‌کنند و در این روز مسابقاتی هم برای مقاطع تحصیلی در نظر گرفتیم.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با اشاره به برنامه های شش ماهه اول سال خاطر نشان کرد: در تابستان ۱۵۰۰ دانش آموز را به اردوهای منطقه غرب اعزام کردیم.

امیدی ساکت با بیان اینکه پیوند خانواده، مسجد و مدرسه از برنامه های ما است اظهار داشت: در این راستا ۱۰۰ مدرسه را از ۸ آبان سال قبل شروع کردیم و برنامه اثر گذار تربیتی اجرا شده است وهمچنین سه برنامه ابتکاری همچون آموزشی سواد رسانه ای در مدارس، جام مسابقات شهید حسن غفاری در ملایر و برگزاری یادواره شهدا را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در ابتدای امسال بیان کرد: از ابتدای سال در جریان  سیل لرستان و گلستان ما طرح پویش دانش آموزی راه انداختیم و عیدی دانش آموزان همدانی را به سیل زدگان هدیه کردیم.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین ع استان همدان در ادامه با بیان اینکه مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا در سه ماه اول در مدارس استان با هدف تقویت بنیه علمی و مهارتی برگزار شد افزود:  در مرحله اول ۱۱۳تیم و در مرحله دوم ۵۳تیم شرکت کردند و دو تیم پنج نفره به مرحله نهایی اعزام شدند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با اشاره به تعداد افراد اعزامی به اردوهای جهادی گفت: ۱۳۸۰ نفر روز در اردوهای جهادی و محرومیت زدایی شرکت کردند و برنامه سوگواری «اهلا من العسل» در ششم محرم روز شهادت حضرت قاسم در حسینیه امام برگزار شد.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=28240
  • دیدگاه‌ها برای ۳۰ عنوان برنامه استانی در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.