• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

۲۴۰ واحد مسکونی سهم شهر بهار از طرح اقدام ملی مسکن/ظرف دو ماه آینده احداث واحدها آغاز می شود

  • کد خبر : 93394
  • 02 آذر 1399 - 13:05
۲۴۰ واحد مسکونی سهم شهر بهار از طرح اقدام ملی مسکن/ظرف دو ماه آینده احداث واحدها آغاز می شود

مهدی سماوات از شروع احداث واحدهای طرح مسکن اقدام ملی از دو ماه آینده خبر داد و گفت: بهار اولین شهرستانی خواهد بود که عملیات احداث مسکن ملی در آن آغاز می شود. به گزارش عصر همدان، وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب […]

مهدی سماوات از شروع احداث واحدهای طرح مسکن اقدام ملی از دو ماه آینده خبر داد و گفت: بهار اولین شهرستانی خواهد بود که عملیات احداث مسکن ملی در آن آغاز می شود.

به گزارش عصر همدان، وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی نموده است.

در این باره با اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار تماس گرفتیم، ونایی رئیس اداره راه و شهرسازی بهار با اعلام این مطلب که تامین زمین این طرح با مسکن و شهرسازی بوده و احداث آن برعهده بنیاد مسکن می باشد، از پاسخ به سوالات ما خودداری کرده و ما را به روابط عمومی اداره کل و معاونت این اداره ارجاع داد و با کمال تعجب این افراد نیز بار دیگر خبرنگار ما را به رئیس اداره راه و شهرسازی ارجاع دادند.

ما که از تماس با این ارگان به جواب نرسیده بودیم ناگزیر با بنیاد مسکن و شهرسازی شهرستان بهار تماس گرفتیم؛

مهدی سماوات، رئیس بنیاد مسکن بهار در پاسخ به سوالات خبرنگار ما اظهار داشت: محل اجرای این طرح در محدوده پمپ بنزین و نزدیک مسکن مهر است و ظرفیت آن ۲۴۰ واحد است که ۱۹۰ نفر در آن ثبت نام کرده کرده اند که در حال واریز وجه اولیه اند و به محض واریز وجه مرحله اول عملیات احداث واحدها آغاز خواهد شد.

سماوات در مورد زمان ثبت نام جامانده های این طرح اظهار بی اطلاعی نمود و اظهار امیدواری کرد که تا قبل از عید نورورز عملیات احداث آن آغاز شود.

وی واریز مبلغ اولیه را ۴۰ مبلیون تومان برشمرد و در مورد میزان وام، بازپرداخت و مراحل بعدی پرداخت وجه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: بنیاد مسکن تنها کار ساخت واحدهارا بر عهده دارد، در مورد مراحل ثبت نام و تکمیل وجه اداره راه و شهریازی باید اظهار نظر کند.

سماوات با اعلام این مطلب که در مورد این طرح مشکلی در بهار نداریم و اولین شهرستان استان خواهیم بود که عملیات احداث را آغاز خواهیم کرد اظهار داشت: عملیات شروع احداث واحدها نیازی به پر شدن ۲۴۰ نفر ندارد و با همین میزان ثبت نامی نیز ساخت واحدها حدودا تا دو ماه دیگر آغاز شده و پیش بینی ما این است که ظرف مدت دو سال به متقاضیان تحویل دهیم.

وی در مورد مسکن فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش با هماهنگی راه و شهرسازی باید تعداد واحدهای درخواستی را به ما بدهند که ما نیز در قالب همین طرح احداث مسکن فرهنگیان را نیز آغاز کنیم.

رئیس بنیاد مسکن بهار قیمت تمام شده این واحدها را با قیمت تمام شده روز برشمرد و زمان ثبت سند آنها را زمان تحویل واحدها بیان کرد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93394
  • دیدگاه‌ها برای ۲۴۰ واحد مسکونی سهم شهر بهار از طرح اقدام ملی مسکن/ظرف دو ماه آینده احداث واحدها آغاز می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.