• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهر اسدآباد:

یک آشپزخانه پخت غذا در اسدآباد منفجر شد

  • کد خبر : 192277
  • 13 مرداد 1402 - 1:11
یک آشپزخانه پخت غذا در اسدآباد منفجر شد
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهر اسدآباد با اشاره به انفجار در یک آشپزخانه پخت غذای بیرون‌بر، گفت: دو نفر در این حادثه آتش‌سوزی دچار سوختگی و مصدومیت شدند که وضعیت یکی از آن‌ها وخیم‌تر است.

عباس زارعی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از انفجار در یک آشپزخانه پخت غذای بیرون‌بر در شهر اسدآباد خبر داد و گفت: عصر دیروز حوالی ساعت ۱۸ طی تماسی یک مورد انفجار در آشپزخانه پخت غذای بیرون‌بر در خیابان شهید وارسته جنب مسجد امام رضا(ع) گزارش شد که نیروهای آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهر اسدآباد ادامه داد: افرادی در حال پرکردن غیر اصولی پیک‌نیک از یک کپسول ۱۴ کیلویی بودند که بوی گاز داخل محوطه آشپزخانه می‌پیچد و دو نفر که داخل بودند، دچار مصدومیت می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این حادثه دو اکیپ از ایستگاه آتش‌نشانی جانبازان و یک اکیپ از ایستگاه فرهنگیان اعزام شدند.

زارعی افزود: در این حادثه آتش‌سوزی یکی از دو نفر مصدوم شده بیشتر سوخته و وضعیت وخیم‌تری دارد که هردو به بیمارستان منتقل شدند.

وی در خصوص خسارت مالی انفجار این آشپزخانه گفت: نازک‌کاری و گچ‌کاری و سیم‌کاری برق دچار خسارت شدید شده و در خصوص وسایل داخل آشپزخانه چندان خسارتی وارد نشده و تنها دودگرفتگی دارد.

لزوم اخذ تأییدیه آتش‌نشانی برای ساختمان مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهر اسدآباد به موضوع اخذ تأییدیه آتش‌نشانی برای ساختمان و اخذ پایان کار ساختمانی اشاره کرد و گفت: این طرح به تازگی در شهر اسدآباد در حال اجراست و تاکنون ۸۰ مورد تأییدیه آتش‌نشانی صادر شده است.

وی از انبوه‌سازان یا افرادی که به صوت شخصی درحال ساخت ساختمانی هستند، خواست برای ایمنی بیشتر ساختمان‌ها و جلوگیری از بروز هر حادثه‌ آتش‌سوزی به این مهم توجه داشته باشند.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192277
  • دیدگاه‌ها برای یک آشپزخانه پخت غذا در اسدآباد منفجر شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.