• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

گویا ویروسی قوی‌تر از کرونا در قلبمان رسوخ کرده که هتک حرمت‌ به پیامبر رحمت را به نظاره نشسته ایم

  • کد خبر : 90324
  • 08 آبان 1399 - 8:36
گویا ویروسی قوی‌تر از کرونا در قلبمان رسوخ کرده که هتک حرمت‌ به پیامبر رحمت را به نظاره نشسته ایم

مایه تأسف است برای ما که سایر کشورهای مسلمان با وجود محدودیت‌هایشان در واکنش به اهانت به پیامبر اعظم(ص) بسیار قوی‌تر از ما وارد میدان شده، اما گویا ویروسی قوی‌تر از کرونا در قلب ایمان ما رسوخ کرده که اینگونه منفعلانه هتک حرمت‌مان را به تماشا نشسته‌ایم. به گزارش عصر همدان، یک فعال فرهنگی اسد […]

مایه تأسف است برای ما که سایر کشورهای مسلمان با وجود محدودیت‌هایشان در واکنش به اهانت به پیامبر اعظم(ص) بسیار قوی‌تر از ما وارد میدان شده، اما گویا ویروسی قوی‌تر از کرونا در قلب ایمان ما رسوخ کرده که اینگونه منفعلانه هتک حرمت‌مان را به تماشا نشسته‌ایم.

به گزارش عصر همدان، یک فعال فرهنگی اسد آبادی در واکنش به اهانت ماکرون به ساخت مقدس پیامبر(ص) نوشت:

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.(توبه .۳۲)

آنها می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند ولی خدا جز این نمی‌خواهد که نور خود را کامل کند، هر چند کافران ناخشنود باشند!

در آستانه هفته وحدت و میلاد پیامبر نور و رحمت،شاهد اتفاقات تلخ و قابل تاملی در کشور فرانسه مهد آزادی و تمدن اروپایی هستیم.

به بهانه آزادی بیان به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان توهین می‌کنند که البته این توهین از ضعف ما مسلمان‌هاست؛ اری از ماست که بر ماست.

این ماییم که به آیات قرآن عمل نکردیم تا قوی تر شویم، این ماییم که بر خلاف دستورات قرآن در مواجهه با دشمنان اسلام سستی نشان دادیم و به دنبال صلح و سازش با آنان بودیم.

باید کاری جهادی کنیم باید با یکدیگر مشورت کنیم و بررسی کنیم که چگونه می توانیم با این حمله مقابله کنیم.

و ای کاش حداقل امروز در برابر این هجمه دشمنان، استقامت بیشتری به خرج دهیم و تا عذرخواهی و جبران آنچه گذشت کوتاه نیاییم .

امروز ما مسلمانان با همه آنچه در توان داریم هر کس هر کاری که می تواند انجام دهد تا به نوعی با این تفکر مقابله شود، باید انجام دهد.

کارهای بزرگ که بر عهده مسئولین است و حکام کشورهای مسلمان؛ اما مردم عادی هم می‌توانند تاریخ ساز باشند.

ما مسلمانان می‌توانیم در کارزار اقتصادی با تحریم فرانسه، نفروختن نفت و در میدان سیاسی با قطع همکاری‌های بین المللی و در عرصه فرهنگی مخصوصا” در فضای مجازی درس بزرگی به مکرون نادان و هم پیاله هایش بدهیم.

امروز با استفاده از ابزار مختلف از جمله همین فضای مجازی بار دیگر می توانیم دروغ بزرگ هلوکاست را مطرح کنیم تا ببینیم چگونه دست پاچه همه امکاناتشان را به کار می برند تا از آگاهی وجدان های بیدار جلوگیری کنند.

برادران و خواهران، ساحت مقدس نبی اکرم محمد رسول الله صلوات الله علیه و اله نیازی به حمایت من و امثال من ندارد؛ چرا که خدا از او دفاع کرده و می کند. اما من و شما با این کار از خود و شخصیت انسانی و اسلامی خود دفاع می کنیم.

به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم تا در مسیر اعتلای امت اسلام بکوشیم و البته مایه تأسف است برای ما که مسلمانان سایر کشور ها علی رغم مخالفت حاکمان مستبد و با وجود محدودیت هایشان بسیار قوی تر از ما وارد میدان شدند و از همان ساعات اول واکنش‌های تندی نشان دادند.

اتفاقی که در ایران کمرنگ تر بود و حتی مسئولان هم با تاخیر دست به اقدام زدند!

البته این ربطی به ویروس کرونا نداشت، چون همه دنیا مانند ما و بلکه بیشتر، درگیر این ویروس بودند؛ اما گویا ویروسی قوی تر از کرونا در قلب ایمان ما رسوخ کرده که اینگونه منفعلانه هتک حرمت پیامبرمان را به تماشا نشسته ایم.

(پس سستی نورزید تا به سازش دعوت کنید، با اینکه شما برترید و خداوند با شماست و هرگز چیزی از پاداش اعمالتان کم نمی کند): آیه ۳۵ سوره محمد

زلیخا غلامی

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=90324
  • دیدگاه‌ها برای گویا ویروسی قوی‌تر از کرونا در قلبمان رسوخ کرده که هتک حرمت‌ به پیامبر رحمت را به نظاره نشسته ایم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.