• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

گشت‌های نظارت بر بازار مستمر و هدفمند باشد

  • کد خبر : 39579
  • 07 دی 1398 - 13:37
گشت‌های نظارت بر بازار مستمر و هدفمند باشد

مراد ناصری در حاشیه بازدید از بازار نهاوند گفت: نظارت بر قیمت‌های بازار باید مستمر و هدفمند باشد و جلسات ستاد تنظیم بازار در فاصله زمانی کوتاه‌تر برگزار شود. به گزارش عصر همدان، فرماندار نهاوند به همراه مسئولان اداره صمت و بازرسان از وضعیت قیمت‌های بازار نهاوند بازدید کرد و در حاشیه این بازدید به […]

مراد ناصری در حاشیه بازدید از بازار نهاوند گفت: نظارت بر قیمت‌های بازار باید مستمر و هدفمند باشد و جلسات ستاد تنظیم بازار در فاصله زمانی کوتاه‌تر برگزار شود.

به گزارش عصر همدان، فرماندار نهاوند به همراه مسئولان اداره صمت و بازرسان از وضعیت قیمت‌های بازار نهاوند بازدید کرد و در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: جلسات تنظیم بازار باید منظم‌تر و در کوتاه‌مدت برگزار و مصوبات اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه گشت‌های نظارتی باید به‌صورت مستمر و هدفمند در سطح بازار حضور داشته باشند تا اجازه تخلف به متخلفان داده نشود، افزود: باید توجه داشت ضمن نظارت بر قیمت‌ها، منافع مردم و سلامت آن‌ها، کالاهای پرمصرف و موردنیاز مردم باکیفیت مطلوب تأمین و در اختیار آنان قرار گیرد.

ناصری با بیان اینکه قیمت‌ها باید به ‌صورت روزانه در سطح بازار کنترل و با متخلفان طبق قانون برخورد شود، خاطر نشان کرد: اداره صمت و اصناف باید ضمن نظارت‌ها، طبق قانون به شکایات مردم از متخلفان در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی کنند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه وظیفه ستاد تنظیم بازار بسیار مهم است، گفت: همه تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ های مرتبط با بازار و کنترل قیمت‌ها باید در این ستاد اتخاذ گردد تا جلوی تخلف گرفته شود.

وی در پایان گفت: درزمینهٔ تأمین کالاهای اساسی در شهرستان نهاوند هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد.

در این گشت مشترک از نانوایی‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، رستوران‌ها، داروخانه‌ها و صنوف مختلف شهر نهاوند بازرسی صورت گرفت و از وضعیت بهداشت، قیمت و برچسب اجناس اصناف مختلف نهاوند بازدید شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39579
  • دیدگاه‌ها برای گشت‌های نظارت بر بازار مستمر و هدفمند باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.