• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

گروکشی برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای نهاوند با کالای تنظیم بازار

  • کد خبر : 146914
  • 18 اسفند 1400 - 8:45
گروکشی برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای نهاوند با کالای تنظیم بازار

برخی فروشگاه های زنجیره ای توزیع کننده کالاهای تنظیم بازار در نهاوند، خرید این کالاها را منوط به خرید دیگر کالاها می کنند که تخلف است. به گزارش عصر همدان، فروش کالاهای تنظیم بازار مانند مرغ، برنج، گوشت و دیگر اقلام با قیمت مصوب چندین روز است که در نهاوند شروع شده و فروشگاه های […]

برخی فروشگاه های زنجیره ای توزیع کننده کالاهای تنظیم بازار در نهاوند، خرید این کالاها را منوط به خرید دیگر کالاها می کنند که تخلف است.

به گزارش عصر همدان، فروش کالاهای تنظیم بازار مانند مرغ، برنج، گوشت و دیگر اقلام با قیمت مصوب چندین روز است که در نهاوند شروع شده و فروشگاه های مختلفی اقدام به این کار می کنند.

فروشگاه‌های زنجیره ای که مسئول و رابط توزیع کالای تنظیم بازار شده اند، متاسفانه در شرایط اقتصادی فعلی مردم، دریافت کالای تنظیم بازار را مشروط به خرید کالاهای دیگر می کنند که خلاف قانون است.

متاسفانه با وجود همه تاکیدها و نظارت ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای در روز روشن از مردم گرو کشی می کنند و در ازای توزیع و فروش کالای تنظیم بازار به اجبار خرید چند قلم کالای دیگر که در توان مردم هم نیست، تحمیل می کنند.

نظارت های واقعی و برخورد با متخلفان در شرایط فعلی برای مردم مهمترین مطالبه از متولیان کنترل و نظارت بر بازار است.

علاوه بر مسئولان نظارت بر بازار، خود مردم نیز باید به این مورد توجه کنند که فروشگاه هایی که این اقدام را انجام می دهند را به تعزیرات معرفی کنند.

در روزهای اخیر در راستای تامین کالای اساسی و مایحتاج مردم و نظارت بر نحوه توزیع این اقلام بازدید های مختلفی در سطح شهر انجام شده است که مردم منتظر برخورد شدید و بدون اغماض با متخلفان هستند.

مسئولان کمیته تنظیم بازار نیز اعلام کرده اند، تدابیر لازم برای رفاه مردم و تهیه اقلام اساسی آنان در شب عید را در نظر گرفته اند و با متخلفین برخورد خواهد شد.

رسیدگی به این موضوع مدت هاست که مورد مطالبه و خواست مردم است و انتظار می رود به گوش مسئولین و متولیان مربوطه و نظارت کنندگان بازار رسیده باشد.

همانطور که تعزیرات اعلام کرده هیچ فروشگاهی یا مکان های توزیع حق این کار را ندارد و مردم در صورت مشاهده با شماره تلفن ۳۳۲۳۰۹۰۹ اداره تعزیرات تماس حاصل نمایند تا بازرسین سریعاً به محل اعزام و برخورد قانونی انجام شود.

در ایام پایانی سال نظارت جدی متولیان کنترل بازار مطالبه به حق مردم است و شهروندان انتظار دارند اکیپ های محسوس و نامحسوس نظارتی بر مراکز فروش کالاهای تنظیم بازار نظارت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146914
  • دیدگاه‌ها برای گروکشی برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای نهاوند با کالای تنظیم بازار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.