• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

گرمخانه شهرداری از دهم آبان راه‌اندازی می شود/ ۸۰ درصد متکدیان در ملایر، غیر بومی

  • کد خبر : 133873
  • 09 آبان 1400 - 9:04
گرمخانه شهرداری از دهم آبان راه‌اندازی می شود/ ۸۰ درصد متکدیان در ملایر، غیر بومی

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: گرمخانه ملایر توسط شهرداری از دهم آبان با توجه به آغاز فصل سرما بازگشایی می شود. به گزارش عصرهمدان؛ حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر در جلسه هماهنگی بازگشایی گرمخانه شهرداری و جمع‌آوری متکدیان و افراد بی‌خانمان در سطح شهر اظهار کرد: همراهی و همکاری دستگاه‌های […]

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: گرمخانه ملایر توسط شهرداری از دهم آبان با توجه به آغاز فصل سرما بازگشایی می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر در جلسه هماهنگی بازگشایی گرمخانه شهرداری و جمع‌آوری متکدیان و افراد بی‌خانمان در سطح شهر اظهار کرد: همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در شناسایی و جمع‌آوری متکدیان سطح شهر و افراد بی‌خانمان ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه ادارت مختلف باید وظایف خود را در راستای جمع آوری متکدیان و افراد بی خانمان به خوبی عمل کنند، تصریح کرد: ۸۰ درصد متکدیان سطح شهر افراد غیربومی هستند و وجود آنها برای شهری با دو عنوان جهانی و پایتخت فرهنگی استان شایسته نیست.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر گفت: نباید اجازه تکدی‌گری به این افراد داده شود و هر چه سریعتر با تشکیل گشت بازرسی نظارت‌های لازم از سطح شهر و پارک‌ها و شناسایی و جمع‌آوری این افراد صورت گیرد.

وی با اشاره به بازگشایی گرمخانه آقایان توسط شهرداری ملایر از دهم آبان با توجه به آغاز فصل سرما، گفت: ضمن همکاری ادارات مرتبط با شهرداری در اسکان موقت افراد بی‌خانمان، الزامات بهداشتی بویژه در خصوص کرونا درباره این افراد مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133873
  • دیدگاه‌ها برای گرمخانه شهرداری از دهم آبان راه‌اندازی می شود/ ۸۰ درصد متکدیان در ملایر، غیر بومی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.