• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

گرمتر شدن تنور انتخابات در تویسرکان/از گفتمان سازی چرایی حداکثری حضور در انتخابات تا تریبون آزاد

  • کد خبر : 116470
  • 17 خرداد 1400 - 8:16
گرمتر شدن تنور انتخابات در تویسرکان/از گفتمان سازی چرایی حداکثری حضور در انتخابات تا تریبون آزاد

مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از ایجاد “قرارگاه میثم تمار” متشکل از ۳۰ طلبه و دانشجو با رویکرد گفتمان سازی و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات خبر داد و گفت: برگزاری تربیون آزاد نیز در دست انجام است تا شاخصه های یک کاندیدای اصلح منطبق با منویات رهبری در کف جامعه تبیین […]

مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از ایجاد “قرارگاه میثم تمار” متشکل از ۳۰ طلبه و دانشجو با رویکرد گفتمان سازی و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات خبر داد و گفت: برگزاری تربیون آزاد نیز در دست انجام است تا شاخصه های یک کاندیدای اصلح منطبق با منویات رهبری در کف جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام ناصر حسنی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از تشکیل قرارگاه “میثم تمار” در راستای مشارکت پذیری بیشتر مردم در انتخابات توسط اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد و گفت: گفتمان سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بدون دفاع از هیچ کاندیدایی و رفتن به سمت اصلح گزینی از اهداف تشکیل این قرارگاه است.

وی با اشاره به دعوت ۳۰ طلبه آموزش دیده از قم و نیز دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه رضوی مشهد از ۱۳ خرداد ماه جاری برای حضور فعال در قرارگاه “میثم تمار”، اظهار کرد: تا روز انتخابات میزبان این طلاب و دانشجویان هستیم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: این گروه مطابق با منویات رهبر انقلاب، معیارها و شاخص هایی را که ایشان بیان کردند، بیش از پیش در بستر جامعه به صورت میدانی و چهره به چهره برای همگان تبیین می کنند.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه بصیرت افزایی از دیگر اهداف تشکیل این قرارگاه است، تصریح کرد: اینان با بهره گیری از خرد جمعی برنامه های کاندیداها را به صورت روشن بیان می کنند و قضاوت را بر عهده خود مردم می گذارند.

وی عنوان کرد: گروه میثم تمار به صورت فعال در اماکن عمومی از جمله پارک ها، آرامگاه حیقوق نبی(ع)، بازار و هر کجایی که مردم با هر دیدگاه و گرایشی حضور داشته باشند، به تبیین و بیان چرایی اثرگذاری شرکت حداکثری مردم در انتخابات می پردازند تا تنور انتخابات در تویسرکان گرمتر شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین گفت: تریبون آزاد نیز حوالی ساعت ۱۹ هر روز در میدان آزادی این شهر تا روز انتخابات برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=116470
  • دیدگاه‌ها برای گرمتر شدن تنور انتخابات در تویسرکان/از گفتمان سازی چرایی حداکثری حضور در انتخابات تا تریبون آزاد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.