• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

گرامیداشت شهید شهروز مظفرنیا همراه سردار شهید سلیمانی در رزن برگزار می‌شود

  • کد خبر : 43562
  • 26 دی 1398 - 9:31
گرامیداشت شهید شهروز مظفرنیا همراه سردار شهید سلیمانی در رزن برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: یادواره شهید سرافراز شهروز مظفرنیا از همراهان سپهبد شهید سلیمانی در رزن برگزار خواهد شد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ داوود مهدوی در این خصوص با بیان اینکه تبیین رشادت و ایثار شهدا وظیفه و دینی بر گردن ما است، اظهار کرد: شهید شهروز مظفرنیا همراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی […]

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: یادواره شهید سرافراز شهروز مظفرنیا از همراهان سپهبد شهید سلیمانی در رزن برگزار خواهد شد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ داوود مهدوی در این خصوص با بیان اینکه تبیین رشادت و ایثار شهدا وظیفه و دینی بر گردن ما است، اظهار کرد: شهید شهروز مظفرنیا همراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی اصالتاً اهل روستای ساریجالو در بخش مرکزی شهرستان رزن است.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت برای این شهید بزرگوار خبر داد و گفت: : یادواره شهید سرافراز شهروز مظفرنیا از همراهان سپهبد شهید سلیمانی در رزن برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن افزود: شهادت این شهید بزرگوار در کنار سردار شهید سلیمانی را افتخاری عظیم برای خطه دلاورپرور ‌و ولایتمدار رزن می‌دانیم.

وی در ادامه بیان کرد: پس از اعلام خبر شهادت این شهید، تمهیدات برگزاری مراسم شایسته و در شأن این سرافراز وطن فراهم شد و منتظر فرصت مناسبی برای ادای دینی هر چند اندک به این شهید عزیز بودیم.

مهدوی تلاش‌ها و ایثار های این شهید را بی نظیر و غیر قابل توصیف برشمرد و بیان کرد: برگزاری این مراسم تنها راهی است که از این طریق بتوانیم ذره ای از وظیفه خود را به این شهید انجام دهیم.

وی بیان ایثار و مبارزات شهدا برای نسل جوان را یک ضرورت و واجب غیر قابل اجتناب دانست و خاطرنشان کرد: باید تمام توان خود را برای معرفی شخصیت این شهید عزیز و سایر شهدا باید به کار گیریم .

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43562
  • دیدگاه‌ها برای گرامیداشت شهید شهروز مظفرنیا همراه سردار شهید سلیمانی در رزن برگزار می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.