• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

گام دوم انقلاب بی شک زمان تحول خواهی و تحول آفرینی جوانان است

  • کد خبر : 102785
  • 19 بهمن 1399 - 12:37
گام دوم انقلاب بی شک زمان تحول خواهی و تحول آفرینی جوانان است

باید دانست که وضعیت باثباتی در جهان متصور نیست و جهان پیوسته در حال حرکت است و تحول خواهی مرزی ندارد. تحول خواهی یعنی مرداب نبودن، مردار نشدن. به گزارش عصر همدان؛ مریم سامانلو، معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان، در یادداشتی بمناسبت دهه فجر نوشت: الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدَانَا […]

باید دانست که وضعیت باثباتی در جهان متصور نیست و جهان پیوسته در حال حرکت است و تحول خواهی مرزی ندارد. تحول خواهی یعنی مرداب نبودن، مردار نشدن.

به گزارش عصر همدان؛ مریم سامانلو، معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان، در یادداشتی بمناسبت دهه فجر نوشت:

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَٰذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلَا أَنْ هَدَانَا اللَّهُ

مطلع سخن را همانگونه رقم میزنم که پیرمراد جمعمان فرمود؛ محافظه کاری قتلگاه انقلاب است.

امروز وقت آن رسیده است تا همگان معنای تحول و تحول خواهی را درک کنیم.

همانطور که رهبر عزیزمان در اولین جمله از بیانیه گام دوم انقلاب از تحول سخن می‌گوید؛ از انقلاب…این موهبتی که نصیب هر ملتی نمی شود و کمتر ملتی به انقلاب همت می گمارد. و نصیب ما هم نمی شد اگر امام به ما جراتِ طوفان نمی داد.

باید به این بلوغ برسیم که هر چه کشیدیم از محافظه کاری برخی آقایان بود و چه تعبیری رساتر و البته خوفناک تر از قتلگاه برای محافظه کاری! مسئولی که ما را دعوت می کند به هضم شدن در نظام جهانی چه می فهمد تحول چیست؟ وقتی مرعوب دشمن شوی وجودش را سوءتفاهم می پنداری، دشمن را کدخدای این دهکده می نامی و راهی جز سازش با کدخدا پیش رویت نیست!!

کاش می شد یک آزمایش عدم محافظه کاری از آقایان گرفت تا دیگر ترسوها مسئول نشوند و اینگونه خطابه ی صلح امام حسن ایراد نکنند.

باید دانست که وضعیت باثباتی در جهان متصور نیست و جهان پیوسته در حال حرکت است و تحول خواهی مرزی ندارد. تحول خواهی یعنی مرداب نبودن، مردار نشدن.

یعنی وقتی قتل عام کودکان یمن را دیدی فریاد برآوری بِای ذَنبٍ قُتلت؟؟ نه این که به دلیل برخی ملاحظات سکوت پیشه کنی و کلاهت را محکم بچسبی.

همین ویژگی انقلابی گری و عدم تعلق به دنیا در جوانان باعث شده که امیرالمومنین علی (ع) به مشورت با جوانان توصیه می کند و ما را مشتاق دولت جوان انقلابی کرده است.

اگر عمرمان را، آبرویمان را، جان و مالمان را برای دفاع از حق و یاری حق خرج نکنیم روزی همه این ها را ذلیلانه برای خدمت به دشمن به کار می‌بندیم.

و مگر نه این که زینب کبری (س) آن حماسه را رقم زد تا به ما بگوید از تغییر و تحول نترسید و آزادگی را سرمشق خود قرار دهید که ما رایتُ الّا جَمیلا…

و حالا که در آستانه ی ۴۲ سالگی این انقلاب باشکوه هستیم به جرات میتوان گفت ایران علمدار تحول در منطقه است و گام دوم انقلاب بی شک زمان تحول خواهی و تحول آفرینی ما جوانان است.

مریم سامانلو، معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102785
  • دیدگاه‌ها برای گام دوم انقلاب بی شک زمان تحول خواهی و تحول آفرینی جوانان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.