• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در سطح کشور کم نظیر بود

  • کد خبر : 206405
  • 15 آذر 1402 - 10:51
کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در سطح کشور کم نظیر بود
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان در سطح کشور کم نظیر بود، گفت: امسال شاهد برگزاری برنامه ویژه در این راستا بودیم و فضای شهر معنوی و همراه با عطر شهدا بود.

به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، محمود مسگریان در جلسه ۲۴۴ صحن شورا با حضور سردار فرجی دبیر ستاد دومین کنگره ۸۰۰۰ هزار شهید استان و همراهان با اشاره به فرارسیدن دوازدهم آذرماه روز همه پرسی قانون اساسی جمهوری اسلامی، اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌ها در این روز به قانون اساسی که ثمره خون‌های پاک شهدا بود رأی مثبت دادند.

وی با بیان اینکه در هیچ کشوری و هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که نظام سیاسی حاکم بر یک کشور به همه‌ پرسی گذاشته شود، گفت: ۹۹٫۵ درصد مردم به این قانون رأی تأیید دادند که این امر نشان دهنده دموکراسی واقعی و توجه به نظرات مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: امروز بعد از سال‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی پابرجاست و می‌درخشد و این مهم مگر با منویات و هدایت‌‌های پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب محقق نشده است.

مسگریان افزود: ریلی برای نظام جمهوری اسلامی ترسیم شده است که این ریل منجر به ظهور و قیام حضرت ولیعصر (عج) خواهد شد.

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن سالروز جهانی معلولان تصریح کرد: در شورای دور ششم و شهرداری اقداماتی در راستای تسهیل رفت و آمد این قشر و مناسب‌سازی انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: این قشر نیاز به توجه بیشتر در حوزه‌های مختلف دارند و باید خدمات ویژه به این افراد ارائه شود و شورا و شهرداری در این راستا گام‌هایی برداشته و این مهم تداوم خواهد داشت.

مسگریان در ادامه با تقدیر از فرمانده سپاه استان و دبیر کنگره ۸ هزار شهید استان، خاطرنشان کرد: امسال شاهد برگزاری برنامه ویژه در این راستا بودیم و فضای شهر معنوی و همراه با عطر شهدا بود.

وی برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان را در سطح کشور کم نظیر دانست و یادآور شد: امید است بتوانیم نسبت به مردمی که همیشه پای انقلاب و نظام بوده‌اند، خدمت صادقانه داشته باشیم.

سردار فرجی: بیشترین بار برگزاری کنگره بر دوش شهرداری و شورای شهر بود

دبیر ستاد کنگره ۸ هزار شهید استان همدان نیز با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شورای شهر و شهرداری در برگزاری این کنگره، اظهار کرد: در این برنامه، مجموعه‌ای که بیشترین زحمت و بار بر دوش آن بوده شهرداری و شورا بود.

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه اگر کمک مجموعه شهرداری نبود، نمی‌توانستیم برگزاری کنگره را انجام دهیم، گفت: عدد کمک شده از سوی شهرداری به کنگره قابل مقایسه با استان‌هایی همچون لرستان و اردبیل نیست.

وی حجم کارهای انجام شده طی دو سال گذشته با کمک مردم و مسئولان را منجر به برگزاری خوب کنگره دانست و بیان کرد: در هیچ استانی چنین کنگره‌ای برگزار نشده است و این امر با همراهی مجموعه شهرداری و شورای شهر محقق شد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206405
  • دیدگاه‌ها برای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در سطح کشور کم نظیر بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.