• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

کمک‌های مردم همدان تقدیم سیل زدگان سیستان و بلوچستانی شد

  • کد خبر : 49105
  • 26 بهمن 1398 - 12:41
کمک‌های مردم همدان تقدیم سیل زدگان سیستان و بلوچستانی شد

زینب بیات با بیان اینکه کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از همدان به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد، گفت: این اقدام به همت موسسه هفت بهشت زندگی با همکاری موسسات خیریه و  گروه‌های جهادی انجام شد. مسئول مشارکت های مردمی موسسه هفت بهشت زندگی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: در […]

زینب بیات با بیان اینکه کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از همدان به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد، گفت: این اقدام به همت موسسه هفت بهشت زندگی با همکاری موسسات خیریه و  گروه‌های جهادی انجام شد.

مسئول مشارکت های مردمی موسسه هفت بهشت زندگی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: در روزهای وقوع سیل شاهد این بودیم که هر شخص در حد توان خود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه مجموعه های مردمی باید به کمک مردم سیل زده بیایند اقدام به مددرسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان کردند.

وی با بیان اینکه موسسه هفت بهشت زندگی نیز خود را مستثنی از این فرموده رهبری ندانست و در این خصوص اقدام کرد، گفت: موسسه باهمکاری مسجد قدس  پیشاهنگی، خیریه نجف اشرف، گروه جهادی شهدای گمنام، موسسه حافظان کلام وحی و جامعه القرآن پایگاه شهید نوژه اقدام به جمع آوری کمک های مردمی در این راستا کرد.

بیات با تأکید بر اینکه این اقدام با اهداف از پیش تعریف شده انجام شد، بیان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله این اهداف بود تا بنیان خانواده را استحکام ببخشد و فراخوان جمع‌آوری کمک‌هابه اطلاع عموم مردم رسید.

وی به میزان کمک‌های جمع‌آوری شده اشاره کرد و افزود: با اعتماد مردم عزیز توانستیم در این راستا مبلغ ۳۵ میلیون ریال پول نقد، ۱۰۶ سری پوشاک بچه گانه، دخترانه و پسرانه و… جمع‌آوری کنیم.

مسئول مشارکت های مردمی موسسه هفت بهشت زندگی تصریح کرد: ۷ بسته کامل  اسباب بازی، ۲۰ پک کامل لوازم التحریر، یک تخته فرش، ۲۰ تخته پتو و دمپایی و… نیز جزو اقلام جمع‌آوری شده بود.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد، خاطرنشان کرد: حسن اعتماد شهروندان عزیز منجر به اقدامی خیرخواهانه شد و امیدواریم بتوانیم همواره در این راستا گام‌های موثری برادریم.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=49105
  • دیدگاه‌ها برای کمک‌های مردم همدان تقدیم سیل زدگان سیستان و بلوچستانی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.