• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

کلنگ زنی و بهره برادری از ۵۹۰ پروژه در حوزه‌های مختلف در استان همدان

  • کد خبر : 47202
  • 15 بهمن 1398 - 19:42
کلنگ زنی و بهره برادری از ۵۹۰ پروژه در حوزه‌های مختلف در استان همدان

محمودرضاعراقی گفت: امسال در دهه فجر تعداد ۵۹۰ پروژه با اعتبار حدود هزار میلیارد تومان در استان همدان به بهره برادری و یا کلنگ زنی می شود. معاون عمرانی استاندارد ی همدان در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر در شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه علی‌رغم همه مشکلات […]

محمودرضاعراقی گفت: امسال در دهه فجر تعداد ۵۹۰ پروژه با اعتبار حدود هزار میلیارد تومان در استان همدان به بهره برادری و یا کلنگ زنی می شود.

معاون عمرانی استاندارد ی همدان در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر در شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه علی‌رغم همه مشکلات دولت و تحریم‌ها از سوی دشمن، تعداد ۵۹۰ پروژه در استان همدان به بهره برادری و یا کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: برای اجرای این تعداد پروژه حدود هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۷۵ پروژه های دهه فجر مربوط به شهرستان اسدآباد است، افزود: یکی از پروژه های مهم اسدآباد آموزشکده فنی است که با حضور آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس مورد بهره‌برادری قرار گرفت.

عراقی با بیان اینکه آموزشکده فنی شهرستان اسدآباد در مساحت ۶ هزار مترمربع ساخته شده، افزود: این آموزشکده ظرفیت ۲۴۰ نفر را به صورت خوابگاهی دارد.

وی با اشاره به اینکه این آموزشکده دارای سلف سرویس و فضای آموزشی است، افزود: البته این دانشکده در فصول مختلف می تواند هزار نفر را آموزش دهد.

معاون عمرانی استاندارد ی همدان بااشاره به پروژه های دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز گفت: در این دهه افتتاح پد بالگرد و کیفیت بخشی به بخش اطفال در دستور کار بود.

وی با بیان اینکه در استان همدان، پروژه های گلخانه ها در حدود ۷۵ هکتار بود که امسال در یکی از شهرستان ها، گلخانه به میزان ۶۸ هکتار کلنگ زنی می‌شود، افزود: ما به برکت این انقلاب از نظر نعمت برق رسانی و گازرسانی در جایگاه خوبی قرار داریم.

عراقی بهره برادری از پروژه ها را در چندین سال بعداز انقلاب بی نظیر خواند و گفت: وزیر نیرو در قبل از دهه فجر پروژه‌های کشور را به صورت پایلوت در استان همدان مورد بهره‌برادری قرار داد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47202
  • دیدگاه‌ها برای کلنگ زنی و بهره برادری از ۵۹۰ پروژه در حوزه‌های مختلف در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.