• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

کشف ۲۵۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در نهاوند

  • کد خبر : 19137
  • 17 شهریور 1398 - 19:50
کشف ۲۵۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند از کشف ۲۵۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در نهاوند خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ شااحمد ساکی، فرمانده انتظامی نهاوند عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر کشف ۲۵۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در نهاوند اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر نهاوند با اجرای طرح های مختلف […]

فرمانده انتظامی نهاوند از کشف ۲۵۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در نهاوند خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ شااحمد ساکی، فرمانده انتظامی نهاوند عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر کشف ۲۵۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در نهاوند اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر نهاوند با اجرای طرح های مختلف اجتماعی، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و انجام عملیات های مستمر موفق شد از اول شهریور تا ۱۵ شهریور ۲۵۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر را در شهرستان نهاوند کشف کند.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: با اجرای طرح های فوق ۲۲ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و ۳۳ نفر معتاد دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن قصد دارد از راه مواد مخدر جوانان این مرز و بوم را نابود کند، گفت: والدین نسبت به رفتار فرزندان خود خصوصا انتخاب دوست و گذراندن مکان های که برای اوقات فراغت فرزندان خود انتخاب می کنند نهایت دقت و توجه را داشته باشند ضمن اینکه پلیس در دو حوزه پیشگیری و مبارزه بدون اغماض و کوتاهی با تمام توان و قدرت وظیفه خود را انجام می دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=19137
  • دیدگاه‌ها برای کشف ۲۵۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.