• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

کشف و ‌‌ضبط اقلام بهداشتی احتکار شده در استان همدان

  • کد خبر : 52561
  • 14 اسفند 1398 - 9:58
کشف و ‌‌ضبط اقلام بهداشتی احتکار شده در استان همدان

علی اکبر کریمپور گفت: در راستای مقابله و مبارزه با احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، پاسداران گمنام امام زمان (عج)  حجم قابل توجهی از این اقلام را در شهر های همدان، ملایر و نهاوند کشف و ضبط کردند. مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه […]

علی اکبر کریمپور گفت: در راستای مقابله و مبارزه با احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، پاسداران گمنام امام زمان (عج)  حجم قابل توجهی از این اقلام را در شهر های همدان، ملایر و نهاوند کشف و ضبط کردند.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو در این مقطع حساس اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان را احتکار کنند، اظهار کرد: در راستای مقابله با عمل غیر قانونی و غیر انسانی احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده که این روز ها به علت شیوع بیماری کرونا مورد تقاضای شهروندان است، پاسداران گمنام امام زمان عج موفق شدند در شهرهای همدان، ملایر و نهاوند حجم قابل توجهی از این موارد را کشف کنند.

کریمپور افزود: در این راستا اقلامی نظیر دستکش، ماسک، ژل ضدعفونی کننده و الکل و…که مشکوک به احتکار بوده است، با هماهنگی دستگاه قضایی کشف و توقیف گردید.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) همچنین از همه شهروندان درخواست کرد اخبار مربوط به این گونه موارد را از طریق تلفن ۱۱۴ به سامانه خبری اطلاعات سپاه استان اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52561
  • دیدگاه‌ها برای کشف و ‌‌ضبط اقلام بهداشتی احتکار شده در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.