• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

کشف محموله ۲۰ هزار عددی انواع مواد محترقه در نهاوند

  • کد خبر : 146826
  • 17 اسفند 1400 - 8:42
کشف محموله ۲۰ هزار عددی انواع مواد محترقه در نهاوند

سرهنگ ذبیح الله درویشی گفت: در راستای برخورد با خرید و فروش مواد محترقه در ایام پایان سال محموله ای ۲۰ هزار عددی از انواع مواد خطرناک کشف و ضبط شد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ ذبیح الله درویشی، سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: درپی اجرایی شدن طرح برخورد با تهیه […]

سرهنگ ذبیح الله درویشی گفت: در راستای برخورد با خرید و فروش مواد محترقه در ایام پایان سال محموله ای ۲۰ هزار عددی از انواع مواد خطرناک کشف و ضبط شد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ ذبیح الله درویشی، سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: درپی اجرایی شدن طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز در سطح شهرستان، یگانهای انتظامی در راستای اجرای این طرح آمادگی کامل دارند.

وی از اجرای طرح عملیاتی- انتظامی و کشف یک محموله با بیش از۲۰ هزار عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبرداد.

درویشی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بکارگیری گشت های فعال و نامحسوس در این حوزه موفق به شناسایی فردی شدند که در داخل مغازه خود اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کرد.

سرپرست انتظامی نهاوند ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی مغازه نامبرده را بازرسی کردند که در مجموعا تعداد بیش از ۲۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: پرونده قضایی در این راستا تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

درویشی افزود: پلیس به صورت مستمر طرح مذکور را در سطح شهرستان اجرایی و در این راستا با جدیت اقدامات قانونی را انجام خواهد داد.

سرپرست انتظامی نهاوند گفت: از شهروندان درخواست داریم موارد مشکوک در حوزه خریئ و فروش و نگهداری مواد محترقه را به شماره ۱۱۰ گزارش دهند تا ماموران پیگیری های لازم را داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: نیروی انتظامی با قانون شکنان برخورد می کند و از خانواده ها نیز درخواست داریم در ایام پایانی سال توجه بیشتری به مراقبت از فرزندان داشته باشند تا بدون مشکل به استقبال سال جدید برویم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146826
  • دیدگاه‌ها برای کشف محموله ۲۰ هزار عددی انواع مواد محترقه در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.