• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

کشف لوازم خانگی قاچاق در بهار

  • کد خبر : 73082
  • 09 تیر 1399 - 9:21
کشف لوازم خانگی قاچاق در بهار

سرهنگ بزرگعلی نوری، از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۹۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار  با اعلام خبر کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان بهار اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی صالح آباد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق […]

سرهنگ بزرگعلی نوری، از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۹۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار  با اعلام خبر کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان بهار اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی صالح آباد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو وانت که از سمت استان های جنوبی به مقصد غرب کشور در حال تردد بود را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، تعدادی لوازم خانگی شامل: ۲ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه یخچال، یک دستگاه تلویزیون و یک دستگاه جارو برقی و سشوار قاچاق کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۹۴۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا، گفت: از شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=73082
  • دیدگاه‌ها برای کشف لوازم خانگی قاچاق در بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.