• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

کشف بیش از ۵۰ هزار قلم انواع دارواحتکاری در ملایر

  • کد خبر : 170339
  • 22 آبان 1401 - 13:12
کشف بیش از ۵۰ هزار قلم انواع دارواحتکاری  در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از ۵۰ هزار قلم انواع دارو ی احتکار شده توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی و سپاه ناحیه ملایر خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به کشف انبار داروی احتکاری در ملایر اظهار کرد:  در راستای مبارزه قاطعانه با محتکران اقلام […]

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از ۵۰ هزار قلم انواع دارو ی احتکار شده توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی و سپاه ناحیه ملایر خبر داد.
به گزارش عصر همدان؛ احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به کشف انبار داروی احتکاری در ملایر اظهار کرد:  در راستای مبارزه قاطعانه با محتکران اقلام ضروری مردم ، مامورین این یگان با همکاری سپاه شهرستان با تلاش شبانه روزی از احتکار مقادیر زیادی دارو در منزلی در یکی از محلات شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات مشترک با حضور مامورین پلیس امنیت اقتصادی، سپاه شهرستان و کارشناسان شبکه بهداشت منزل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد بیش از ۵۰ هزار قلم انواع دارو به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف شد.
ساکی تصریح کرد: در این ارتباط با تشکیل پرونده ، یک متهم به مرجع قضائی معرفی شد .
وی تاکید کرد: احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم خط قرمز پلیس بوده و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/گ
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170339
  • دیدگاه‌ها برای کشف بیش از ۵۰ هزار قلم انواع دارواحتکاری در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.