• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

کشف بیش از یک میلیارد ریال مرغ زنده قاچاق در ملایر

  • کد خبر : 17222
  • 06 شهریور 1398 - 12:37
کشف بیش از یک میلیارد ریال مرغ زنده قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان “ملایر” از کشف ۴ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ “محمد باقر سلگی” در تشریح این خبر گفت: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا با […]

فرمانده انتظامی شهرستان “ملایر” از کشف ۴ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ “محمد باقر سلگی” در تشریح این خبر گفت: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا با کنترل محورهای مواصلاًتی منتهی به شهرستان ملایر ، به ۳ دستگاه خودروی کامیون مشکوک شده که به منظور بررسی هر چه بیشتر، این خودرو ها را با هماهنگی دستگاه قضائی متوقف کردند .

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده مشخص شد این خودرو ها حامل ۴ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز جمعاً به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و فاقد هر گونه مجوز قانونی است که با تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قانونی شدند .

این مقام مسئول اظهار داشت: قاچاق طیور بدون مجوز قانونی و بهداشتی جرم است و با افراد فرصت طلبی که مبادرت به انجام این فعل مجرمانه کنند قاطعانه برخورد خواهد شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه از شهروندان فهیم ملایری درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17222
  • دیدگاه‌ها برای کشف بیش از یک میلیارد ریال مرغ زنده قاچاق در ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.