• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

شهید همدانی در جبهه مقاومت به جوانان اطمینان و اعتماد داشت

  • کد خبر : 24925
  • 13 مهر 1398 - 13:27
شهید همدانی در جبهه مقاومت به جوانان اطمینان و اعتماد داشت

جانشین سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژه گی های سردار شهید حاج حسین همدانی اعتماد به جوانان بود گفت: کسی که در جبهه مقاومت به جوانان اعتماد کرد و به آنها جرات داد شهید همدانی بود. سردار مهدی فرجی، جانشین سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به مناسبت […]

جانشین سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژه گی های سردار شهید حاج حسین همدانی اعتماد به جوانان بود گفت: کسی که در جبهه مقاومت به جوانان اعتماد کرد و به آنها جرات داد شهید همدانی بود.

سردار مهدی فرجی، جانشین سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به مناسبت شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، به اهمیت جوان‌گرایی و اعتماد کردن شهید همدانی به جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین ویژگی های شهید همدانی اعتماد به جوانان بود.

وی افزود: شهید همدانی به دلیل اطمینان و اعتماد به جوانان در کمترین سن یعنی در ۲۱ سالگی من را به عنوان مسئول پشتیبانی لشگر معرفی کرد.

فرجی با بیان اینکه شهید همدانی زمانی که علی چیت سازیان را به عنوان مسئول اطلاعات معرفی کردند خیلی از افراد قهر کردند اظهار داشت: شهید همدانی کسی بود که همیشه به جوانان اعتماد و اطمینان داشت و کارها را هم به جوانان واگذار می کرد.

جانشین سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ادامه داد: شهید همدانی همیشه می گفت جوان در کارش اشتباه می کند و نباید با اشتباه اول، با جوان برخورد شود و در این خصوص باید آمادگی داشته باشید.

وی با ذکر خاطره ای از شهید همدانی گفت: شهید همدانی به دلیل فعالیت زیاد اصلاً خواب نداشتند و در دوران جنگ من همیشه مانع رانندگی شهید همدانی می شدم؛ چون همیشه خسته بودند و خواب نداشتند پشت فرمان که می نشستند خوابشان می گرفت و از جاده بیرون می رفتند.

وی ادامه داد: برای عملیات خیبر شبانه داشتیم حرکت می کردیم و من رانندگی می کردم و حاج حسین رفت تو کیسه خواب پشت ماشین خوابید، نزدیک پل دختر که شدیم از پشت زد به شیشه گفت بگذار بیام رانندگی کنم، اومد نشست و من رفتم تو کیسه خواب خوابیدم، چند کیلومتری حرکت کردیم بعد از مدتی دیدم ماشین از جاده خارج شده و تو زمین کشاورزی حرکت می کند.

فرجی با اشاره به حضور شهید همدانی در سوریه و سازماندهی مردم برای مقابله با گروه های تکفیری عنوان کرد: کسی که در جبهه مقاومت به جوانان اعتماد کرد و جرات داد شهید همدانی بود و شهید همدانی به دلیل اینکه در امر سازماندهی و بسیج عمومی نفر اول بودند و هنر سازماندهی و بسیج گری داشتند از طرف رهبر انقلاب مامور شدند که به سوریه بروند.

جانشین سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تاکید کرد: شهید همدانی ابتدا برای سازماندهی و بسیج مردم برای مبارزه با گروهک های تکفیری به سوریه رفتند و قرار بود در عرض یک ماه این سازماندهی را انجام دهند اما این رفتن تا ۵ سال طول کشید و شهید همدانی توانست نیروهای مردمی را برای مبارزه با نیروهای تکفیری بسیج کند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24925
  • دیدگاه‌ها برای شهید همدانی در جبهه مقاومت به جوانان اطمینان و اعتماد داشت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.