• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

کسب رتبه دوم اسدآباد در اجرای مانور انتخاباتی در استان

  • کد خبر : 34583
  • 09 آذر 1398 - 11:05
کسب رتبه دوم  اسدآباد در اجرای مانور انتخاباتی در استان

فرماندار شهرستان اسدآباد از اجرای مانور انتخاباتی و کسب رتبه دوم اسدآباد در استان خبر داد و گفت: همه عوامل اجرایی برای فرایند ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده هستند. مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات، اظهار کرد: نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره […]

فرماندار شهرستان اسدآباد از اجرای مانور انتخاباتی و کسب رتبه دوم اسدآباد در استان خبر داد و گفت: همه عوامل اجرایی برای فرایند ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده هستند.

مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات، اظهار کرد: نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فردا ۱۰ آذرماه آغاز تا ۱۶ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: چند روز گذشته مانور عملیاتی انتخاباتی در محل فرمانداری این شهرستان به صورت آزمایشی از شروع ثبت نام تا بررسی صلاحیت رأی‌گیری طی و اعتبار نامه هم صادر شد که البته اعتبارنامه زمانی صادر می‌شود که کسی رأی بیاورد و در مجلس انتخاب شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: این مانور از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر به طول انجامید و شهرستان اسدآباد در این مانور رتبه دوم را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه عوامل برای ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در فرمانداری آماده هستند که از فردا ۱۰ آذرماه فرایند ثبت نام را انجام دهند.

درویشی با اشاره به اینکه مردم شهرستان اسدآباد بیشترین مشارکت را در انتخابات مختلف داشتند، بر حضور حداکثری آنان در انتخابات امسال تأکید کرد.

انتخابات یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34583
  • دیدگاه‌ها برای کسب رتبه دوم اسدآباد در اجرای مانور انتخاباتی در استان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.