• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5

کسب رتبه برتر کنکور ۹۸ توسط جوان بهاری

  • کد خبر : 14013
  • 17 مرداد 1398 - 8:58
کسب رتبه برتر کنکور ۹۸ توسط جوان بهاری

دختر جوان بهاری موفق به کسب رتبه چهارم کنکور سراسری در رشته انسانی شد.   به گزارش عصر همدان، کسب رتبه برتر کنکور سراسری در سال ۹۸ توسط یک جوان بهاری یکی از مهمترین اخبار این روزهای شهرستان بهار می باشد که موجب خوشحالی مردم ما شد. سیده آمنه موسوی بلال نام این دختر جوان […]

دختر جوان بهاری موفق به کسب رتبه چهارم کنکور سراسری در رشته انسانی شد.

 

به گزارش عصر همدان، کسب رتبه برتر کنکور سراسری در سال ۹۸ توسط یک جوان بهاری یکی از مهمترین اخبار این روزهای شهرستان بهار می باشد که موجب خوشحالی مردم ما شد.

سیده آمنه موسوی بلال نام این دختر جوان بهتری است که موفق به کسب رتبه چهارم در رشته انسانی شد.

وی که در یک خانواده فرهنگی بزرگ شده و پدرش دبیر بازنشسته می باشدحمایت و پشتیبانی خانواده را مهمترین عامل موفقیت خود می داند.

وی که حافظ ده جزء از قرآن کریم به همراه ترجمه می باشد، در گفتگو با خبرنگار ما قرآن را یکی از عوامل موفقیت خود در درس و کنکور بیان کرد.

دارنده رتبه برتر کنکور در پاسخ به این سوال که “کلاس های کنکوری تا چه میزان در موفقیت او موثر بوده؟ ” گفت: من تاکنون در کلاس های کنکوری شرکت نکرده ام و تنها از کتابهای کنکوری و جزوات استفاده می کردم.

وی در ادامه گفت: علاقمندم که در رشته روانشناسی دانشگاه تهران تحصیل کنم و در نهایت به عنوان هیات علمی در این رشته تدریس کنم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=14013
  • دیدگاه‌ها برای کسب رتبه برتر کنکور ۹۸ توسط جوان بهاری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.