• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

کرونا ساخته ی آمریکا یا تهدید علیه جهان

  • کد خبر : 52013
  • 11 اسفند 1398 - 12:02
کرونا ساخته ی آمریکا یا تهدید علیه جهان

کرونا یک واقعیت است که باید به اندازه آن را دید و دقیق مبارزه کرد نباید آن را کوچک‌تر جلوه داد یا بزرگ‌نمایی کرد و .. . در این شرایط باید روحیه امید، همدلی، اتحاد، اعتماد به نظام و سیستم درمانی و بهداشتی کشور، ایثار، گذشت، همکاری و ایمان تزریق شود. به گزارش عصر همدان؛  […]

کرونا یک واقعیت است که باید به اندازه آن را دید و دقیق مبارزه کرد نباید آن را کوچک‌تر جلوه داد یا بزرگ‌نمایی کرد و .. . در این شرایط باید روحیه امید، همدلی، اتحاد، اعتماد به نظام و سیستم درمانی و بهداشتی کشور، ایثار، گذشت، همکاری و ایمان تزریق شود.

به گزارش عصر همدان؛  برخی دوستان گاهی مدعی می شوند آمریکا عامل ویروس کروناست!!. تقویت این گمانه که ‎کرونا توسط ‎آمریکا برای ضربه به چین و ایران ساخته شده، ناخودآگاه دشمن را یک ابرقدرت شکست‌ناپذیر جلوه داده که می‌تواند با یک ویروس کشور ما و مخالفین خودش را نابود کند! این جمله به نوعی ترجمان همان جمله ظریف است که می‌گفت: آمریکا می‌تواند با یک دکمه سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد!

نتیجه طرح این گمانه در شرایط فعلی، چیزی جز تضعیف روحیه مردم نیست و جامعه می‌گوید دشمن خیلی قوی است پس ما باید مقابل دشمن کوتاه بیاییم! طرح این گفتمان، یک خطای جنگ روانی است و به اعتماد عمومی و روحیه مقاومت و ایستادگی ضربه می‌زند.

اگرچه تیم‌های تحقیقاتی و امنیتی اطلاعاتی کشور وظیفه دارند منشا اصلی این ویروس را در جهان و ایران پیدا کنند اما رسانه‌ها موظف‌اند روایت درست و واقعی و متقن را به مردم منتقل کنند: کرونا یک تهدید جهانی است و دامن‌گیر کل جهان شده، از چین تا ایتالیا،ایران و ترکیه و ژاپن و کره و …و حتی خود آمریکا نفوذ پیدا کرده و باید یک عزم بین‌المللی علیه ‎کرونا ایجاد شود. بشریت باید بتوانند در برابر این تهدید مقاومت کنند.

کرونا یک واقعیت است که باید به اندازه آن را دید و دقیق مبارزه کرد نباید آن را کوچک‌تر جلوه داد یا بزرگ‌نمایی کرد و .. . در این شرایط باید روحیه امید، همدلی، اتحاد، اعتماد به نظام و سیستم درمانی و بهداشتی کشور، ایثار، گذشت، همکاری و ایمان تزریق شود نه روحیه ترس و شایعه‌پراکنی و تحلیل‌هایی که نتیجه‌ش تضعیف روحیه مقاومت می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52013
  • دیدگاه‌ها برای کرونا ساخته ی آمریکا یا تهدید علیه جهان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.