• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

کرونا اجازه اجرای برنامه در حوزه اوقات فراغت را از ما گرفت

  • کد خبر : 76347
  • 30 تیر 1399 - 12:40
کرونا اجازه اجرای برنامه در حوزه اوقات فراغت را از ما گرفت

علیرضا صفی زاده،شیوع مجدد کرونا را دلیل اصلی بی برنامگی در حوزه اوقات فراغت دانست و گفت: برنامه همه ادارات عضو کمیته اوقات فراغت بر پایه برنامه حضوری بود که کرونا نگذاشت این برنامه ها اجرایی شود. علیرضا صفی زاده، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ درباره برنامه […]

علیرضا صفی زاده،شیوع مجدد کرونا را دلیل اصلی بی برنامگی در حوزه اوقات فراغت دانست و گفت: برنامه همه ادارات عضو کمیته اوقات فراغت بر پایه برنامه حضوری بود که کرونا نگذاشت این برنامه ها اجرایی شود.

علیرضا صفی زاده، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ درباره برنامه اوقات فراغت شهرستان بهار اذعان داشت: کمیته اوقات فراغت شهرستان زیر نظر ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شده و ریاست آن با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار است.

صفی زاده افزود: همه اداراتی که در این کمیته عضو هستند همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، کانون فکری کودکان و اداره ورزش و جوانان، همگی برنامه‌هایشان بر پایه برنامه‌های حضوری بود که متأسفانه شیوع دوباره بیماری کرونا اجازه برگزاری هیچ یک از برنامه ها را به ما نداد.

وی در زمینه اجرای برنامه های مجازی اظهار کرد: در جلسه دوم ستاد ساماندهی امور جوانان که طی هفته های آینده برگزار می‌شود، برنامه‌های اوقات فراغت بررسی شده و امیدواریم که بتوانیم برنامه ای در این حوزه در فضای مجازی داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76347
  • دیدگاه‌ها برای کرونا اجازه اجرای برنامه در حوزه اوقات فراغت را از ما گرفت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.