• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

کاهش ۳ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا در همدان/آغاز بارش‌ها از فرداشب

  • کد خبر : 35520
  • 13 آذر 1398 - 11:58
کاهش ۳ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا در همدان/آغاز بارش‌ها از فرداشب

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان از کاهش ۳ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده و آغاز بارش‌ها از فرداشب در همدان خبر داد. روح‌الله زاهدی امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به وضعیت جوی استان در پایان هفته اظهار کرد: طی امروز هوای استان قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و […]

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان از کاهش ۳ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده و آغاز بارش‌ها از فرداشب در همدان خبر داد.

روح‌الله زاهدی امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به وضعیت جوی استان در پایان هفته اظهار کرد: طی امروز هوای استان قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و مه آلودگی در برخی ساعات همراه با وزش باد است.

وی به ورود سامانه جدید بارشی به کشور از فردا و شروع بارش‌ها از فرداشب در استان همدان اشاره کرد و گفت: روز پنج‌شنبه آسمانی ابری گاهی همراه با افزایش ابر، در برخی ساعات مه آلودگی و وزش باد و در اواخر وقت احتمال بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان با اشاره به شروع بارش‌ها از پنج‌شنبه شب بیان کرد: در روز جمعه هوای استان نیمه ابری به تدریج با افزایش ابر، برخی ساعات همراه با بارش باران و برف و افزایش وزش باد  پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طبق خروجی مدل‌های هواشناسی تا دوشنبه هفته آینده شاهد بارش‌ها به صورت پراکنده در استان خواهیم بود افزود: طی ۲۴ ساعت آینده کاهش ۳ تا ۴ درجه‌ای دما را در استان خواهیم داشت.

زاهدی با اشاره به دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: در گرم‌ترین ساعات روز گذشته دمای هوا در همدان به ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و کمینه دمای هوا در این مدت ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسید.

وی با اشاره به گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته یادآور شد: بهار با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل تپه با دمای صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شد.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=35520
  • دیدگاه‌ها برای کاهش ۳ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا در همدان/آغاز بارش‌ها از فرداشب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.