• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

کاهش آمار تلفات جاده‌ای در شهرستان ملایر

  • کد خبر : 27708
  • 30 مهر 1398 - 17:50
کاهش آمار تلفات جاده‌ای در شهرستان ملایر

فرمانده پلیس‌راه ملایر گفت: تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است. به گزارش عصر همدان؛ جمال بهرامی فرمانده پلیس‌راه ملایر بعدازظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان در فرمانداری ملایر با اشاره به آمار تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در شهرستان ملایر […]

فرمانده پلیس‌راه ملایر گفت: تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش عصر همدان؛ جمال بهرامی فرمانده پلیس‌راه ملایر بعدازظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان در فرمانداری ملایر با اشاره به آمار تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در شهرستان ملایر اظهار داشت: تعداد افراد فوت‌شده ر جاده‌ای شهرستان نسبت به سال گذشته دو مورد کاهش داشته است.

وی به مشکلات راه‌های روستایی در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به تردد بالا در مسیرهای روستایی و عدم داشتن شرایط لازم تعداد تلفات جاده‌ای در این راه‌های زیاد است.

فرمانده پلیس‌راه ملایر به مشکلات محور ملایر- اراک اشاره کرد و گفت:این مسیر علی رقم اینکه یک محور بزرگراهی است اما تصادفات زیادی در آن رخ می‌دهد که مهم‌ترین دلایل آن چاله‌ها، دست‌اندازها و وضعیت جاده است که نیازمند رسیدگی هر چه بیشتر است.

وی به وجود ۴ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان اشاره و بیان کرد: مسیر شوشاب یکی از مسیرهای پرتردد در شهرستان است که مشخصات راه‌های روستایی را دارد اما میزان تردد مسیر همخوانی نداشته و جوابگوی میزان ترافیک نیست.

بهرامی گفت: گردنه زاغه یکی از نقاط حادثه‌خیز در شهرستان است که هم روشنایی کافی نداشته و هم لاین رفت‌وبرگشت جدا نیست و چهار خطه غیر مجزا خطرات زیادی به همراه دارد.

وی افزود: گردنه آبدر، سه‌راهی شوشاب،پیچ کرکان و تقاطع دم‌سیاه از دیگر نقاطی است که با مشکلات روشنایی مواجه هستند.

فرمانده پلیس راه ملایر قیر زدگی را یکی دیگر از مشکلات موجود درراه‌های شهرستان عنوان کرد و گفت: این مسئله باعث کاهش استحکاک بین جاده و لاستیک خودروها شده و باعث واژگونی می‌شود.

وی گفت: در روستای پری نیز با توجه به تردد خودروها از روستا به وسط محور نیاز است با ۸۰۰ متر گارد ریل یا نیوجرسی بسته شود.
انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27708
  • دیدگاه‌ها برای کاهش آمار تلفات جاده‌ای در شهرستان ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.