• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

پیگیری رسانه‌ای علت خرابی دستگاه رادیولوژی بیمارستان علیمرادیان نهاوند

  • کد خبر : 194596
  • 01 شهریور 1402 - 13:09
پیگیری رسانه‌ای علت خرابی دستگاه رادیولوژی بیمارستان علیمرادیان نهاوند
طبق گفته همشهریان حدود ۲ ماه است که دستگاه رادیولوژی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند خراب‌ شده و مشکلاتی را برای همشهریان ایجاد کرده است.

به گزارش عصر همدان، تعدادی از همشهریان با ارسال پیام‌هایی از خراب بودن دستگاه رادیولوژی بیمارستان علیمرادیان نهاوند گلایه داشتند و از مسئولان و رسانه‌ها درخواست پیگیری و حل این مشکل رادارند.

یکی از این همشهریان در پیامی نوشته است؛ به عرض می‌رساند الآن ۲ ماه است که دستگاه رادیولوژی (عکس‌برادری) بیمارستان علیمرادیان نهاوند خراب‌شده و هنوز هم خبری از درست شدن آن نیست این در حالی است که این بیمارستان تنها مرکز ترومای شهر است که تمامی بیماران تصادفی و سرپایی به این مرکز مراجعه می‌کنند.

در ضمن دیگر بیمارستان شهرستان یعنی بیمارستان شهید قدوسی که بارکاری کمتری دارد حدود یک هفته پیش دومین دستگاه رادیولوژی دیجیتال را نصب کرد صرفاً به خاطر اینکه این دستگاه به بیمارستان علیمرادیان انتقال پیدا نکند.

از دو ماه پیش این بیمارستان با دستگاه پرتابل عکس‌برادری کار می‌کند که برای بیمار و کارکنان بخش ضرر خطر اشعه را دارد. با این شرایط خواهشمندیم این موضوع را به گوش مسئولین و نماینده شهر برسانید شاید راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنند.

پس از پیگیری رسانه‌ای شبکه بهداشت و درمان نهاوند در خصوص خرابی دستگاه رادیولوژی بیمارستان علیمرادیان این توضیحات را ارائه کرد. در خصوص مطلب منتشرشده با مدیریت بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان صحبت شد؛ پیگیری‌های لازم انجام‌شده و در حال رفع نقص است ضمن اینکه اکثر وسایل این دستگاه‌ها از خارج واردشده و تعمیر آن زمان‌بر است.

در خصوص عدم انتقال دستگاه از بیمارستان شهید قدوسی لازم است به این نکته اشاره شود که دستگاه‌های پرحجم و بزرگ پزشکی نیاز به مکان مشخص‌شده و امکانات خاص خود دارد و طبیعتاً انتقال دستگاه رادیولوژی از مکانی به مکان دیگر بدون رعایت زیرساخت‌ها از قبیل برق‌رسانی زیرزمینی، محل و اندازه دستگاه، ارتباط اپراتور، پزشک متخصص و بیمار و… عملاً غیرممکن بوده و لازم است با نظر کارشناسان فنی شرکت و تأیید دفتر فنی و اداره تجهیزات دانشگاه متبوع این امر صورت گیرد.

ضمن تشکر از این همشهری گرامی منتظر انتقادات سازنده شما با (علم به داشتن اطلاعات کافی) هستیم.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند پی‌نوشت: امیدواریم هرچه زودتر مشکلات این دستگاه در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان حل شود تا شاهد خدمت‌رسانی بهتر به همشهریان باشیم.

تا رفع کامل این مشکل و راه‌اندازی مجدد این دستگاه برای رفاه حال بیماران طبق رسالت رسانه‌ای پیگیری‌های لازم توسط رسانه‌ها انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/س

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194596
  • دیدگاه‌ها برای پیگیری رسانه‌ای علت خرابی دستگاه رادیولوژی بیمارستان علیمرادیان نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.