• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

پیگیری تأمین اعتبار جهت بازسازی چمن استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند/ استخر شهرک طالقانی بزودی افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 154734
  • 17 خرداد 1401 - 8:49
پیگیری تأمین اعتبار جهت بازسازی چمن استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند/ استخر شهرک طالقانی بزودی افتتاح می‌شود

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند از استادیوم ورزشی شهید سلیمانیان و استخر شهرک شهید طالقانی این شهرستان بازدید کرد. به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند از استادیوم ورزشی شهید سلیمانیان و استخر شهرک شهید طالقانی این شهرستان بازدید کرد. در این بازدید، سلیمان جوانمردی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفتگو […]

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند از استادیوم ورزشی شهید سلیمانیان و استخر شهرک شهید طالقانی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند از استادیوم ورزشی شهید سلیمانیان و استخر شهرک شهید طالقانی این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید، سلیمان جوانمردی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: استادیوم فوتبال شهید سلیمانیان تنها زمین چمن فوتبال بخش دولتی در شهرستان نهاوند است که بیش از ۳۰ سال از احداث چمن آن می گذرد.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ ردیف اعتباری و کد طرح از محل اعتبارات استانی برای این پروژه تعریف شد که در سال گذشته دو حلقه چاه برای آن حفر شد اما به آب مناسب نرسید و با درخواست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند و نظر مثبت سیفی مدیرکل و دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تصمیم بر احداث چمن مجموعه به صورت مصنوعی گرفته شد.

جوانمردی افزود: در حال حاضر مناقصه خرید چمن مصنوعی آن توسط واحد دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در حال انجام است و انشاالله با تکمیل خرید کامل چمن مصنوعی، زیر سازی و نصب آن انجام می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در پایان از نماینده، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست داشت که حمایت و توجه خاصی جهت تامین اعتبار کامل این پروژه به عنوان مطالبه اصلی جامعه ورزش نهاوند داشته باشند.

با پیگیری های نماینده نهاوند استخر طالقانی بزودی افتتاح می‌شود

همچنین علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند در بازدید از استخر طالقانی در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

این پروژه که تا دو سال پیش با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی و بخاطر نبود اعتبار رها شده بود با پیگیری های صورت گرفته و تأمین اعتبار لازم در شرف راه اندازی می باشد.

به گفته باب الحوائجی پیمانکار این پروژه در صورت تخصیص اعتبار باقی مانده این پروژه تا پایان تابستان به بهره‌برادری خواهد رسید.

جوانمردی با بیان اینکه با حمایت های نماینده نهاوند و مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان اتفاقات خوبی در حوزه ورزش افتاده است ابراز امیدواری کرد با تداوم این حمایت ها شاهد تحول ساختاری در حوزه ورزش و زیر ساخت ها باشیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154734
  • دیدگاه‌ها برای پیگیری تأمین اعتبار جهت بازسازی چمن استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند/ استخر شهرک طالقانی بزودی افتتاح می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.