• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان خبرداد:

تغییر ساعت شروع کار ادارات و مدارس به استاندارد ی

  • کد خبر : 197117
  • 21 شهریور 1402 - 13:56
تغییر ساعت شروع کار ادارات و مدارس به استاندارد ی
سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان گفت: با مسئله ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی باید ساعت شروع به کار ادارات و مدارس همزمان نباشد و قرار است این مسئله در استاندارد ی بررسی و نتیجه اعلام شود.

به گزارش عصر همدان؛ امیر بهرامی شرافت در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه موضوع ترافیک شهر فقط به سازمان شهرداری مربوط نیست گفت: تصمیمات و پیشنهادات ما در شورای ترافیک شهرستان همدان مطرح و بررسی می‌شود تا به نتیجه برسد.

وی در پاسخ به اینکه برای مسئله ترافیک در ساعات آغاز و تعطیلی مدارس چه تمهیداتی اندیشیده شده است افزود: مجموعه شهرداری و پلیس پیشنهاد دادند تا ساعت شروع به کار ادارات و مدارس همزمان نباشد و قرار است این مسئله در استاندارد ی بررسی و نتیجه اعلام شود.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان ادامه داد: در جلساتی که با آموزش و پرورش نیز داشته‌ایم تصمیم بر آن شد تا سرویس‌های مدارس ساماندهی شوند.

بهرامی شرافت با بیان اینکه قرار است آموزش و پرورش مکانیزم تشویقی برای خانواده‌هایی که از سریس مدارس استفاده می‌کنند در نظر داشته باشند تصریح کرد: والدین علاقه دارند فرزندانشان را شخصاً به مدرسه ببرند درحالی که این مسئله ترافیک را دو چندان می‌کند و باید فکری به حال این موضوع شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در خصوص ترافیک در شهر درحال انجام است گفت: امیدواریم نصب بنر در سطح شهر و اشاره به رعایت فرهنگ ترافیکی در رفتار ترافیکی مردم تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=197117
  • دیدگاه‌ها برای تغییر ساعت شروع کار ادارات و مدارس به استاندارد ی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.