• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

پیروزی و استمرار انقلاب با حضور مردم/ ضرورت مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 48642
  • 22 بهمن 1398 - 15:16
پیروزی و استمرار انقلاب با حضور مردم/ ضرورت مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی

سخنرانان کشوری و استانی در استان همدان در اجتماع مردم شهرستان های همدان حضور مردم در صحنه ها را عامل به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی دانستند و بر ضرورت مشارکت در انتخابات و انتخاب نماینده انقلابی تاکید کردند. به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در جمع راهپیمایان شهرستان اسدآباد با اشاره […]

سخنرانان کشوری و استانی در استان همدان در اجتماع مردم شهرستان های همدان حضور مردم در صحنه ها را عامل به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی دانستند و بر ضرورت مشارکت در انتخابات و انتخاب نماینده انقلابی تاکید کردند.

به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در جمع راهپیمایان شهرستان اسدآباد با اشاره به پشت سر گذاشتن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام با حمایت مردم این پیروزی را رقم زد و البته ایشان ۱۷ سال دور از کشور، مردم را هدایت و رهبری کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید است که روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

مجیدی با مقایسه نظام در قبل و بعد از انقلاب  اسلامی، گفت: امروز انقلاب اسلامی وارث هزاران شهید است و اگر نبود رشادت و جانفشانی های این شهدا این انقلاب پایدار نمی ماند.

جایگاه شهدا در بین مردم به خاطر ولایت مداری آنان است

وی با اشاره به نقش شهید همدانی و شهید حاج قاسم سلیمانی در پایداری انقلاب اسلامی گفت: شهدا گوش به فرمان ولایت بودند اگر امروز در بین مردم جایگاهی دارند از ولایت مداری آنان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اقدامات حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت عنوان کرد: اگر امروز در کشور امنیت داریم همه به پاس خون شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی وحاج حسین همدانی است، اگر مقاومت نبود باید جنگ را در استان های ایران شاهد می شدیم.

برای قوی شدن باید مجلس قوی داشته باشیم

وی با بیان اینکه ما امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده ایم که بگوییم یک بار دیگر با اعتقاداتمان بیعت کنیم و بگوییم که آقا بالا سر نمی خواهیم و می‌خواهیم خودمان تصمیم گیرنده باشیم، افزود : امروز اگر می‌خواهیم قوی باشیم و ایران قوی داشته باشیم باید مجلس قوی داشته باشیم و انتخابمان را درست انجام دهیم.

مجیدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌خواهند انقلاب اسلامی پایدار بماند، گفت: سربازان سبز پوش انقلاب اسلامی ۱۳ موشک را به پایگاه عین الاسد پرتاپ کردند و آمریکایی ها جرأت نکردند که به ایران حمله کنند و اینجا بود که عظمت و بزرگی مردم ایران به نمایش گذاشته شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز حاج قاسم در سطح جهان تکثیر شده است.

وی با تاکید بر حضور حضور و مشارکت در انتخابات امسال تصریح کرد: امروز باید پای صندوق های رای حاضر شویم و همانطور که در جنگ تیر به طرف دشمن انداختیم، امروز هم باید با هر رای خود یک تیر به دشمن بزنیم و بدانیم قطعا همان وظیفه را انجام دادیم.

مجیدی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند که باید مجلس قوی داشته باشیم، افزود: یک نماینده مجلس باید مؤمن، انقلابی با روحیه جهادی و عدالتخواه باشد و همه مردم باید در این راستا انتخاب کنند.

رسالت انقلابیون حضور پای صندوق های رای است

وی خاطرنشان کرد: رسالت اصلی انقلابیون باید حاضر شدن در پای صندوق‌های رای باشد تا یک بار دیگر خود را با انتخاب درست و مشارکت حداکثری به جهانیان ثابت کنند.

انقلاب اسلامی به ملت عزت و عظمت داد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارد همدان نیز در گردهمایی و راهپیمایی مردم شهرستان رزن با بیان اینکه رژیم شاه نوکر و ژاندارم آمریکا در منطقه غرب بود، گفت: امروز انقلاب اسلامی عزت و عظمت را به ملت ایران برگردانده است.

مصطفی آزادبخت عنوان کرد: انقلاب اسلامی موجب سرافرازی و عظمت مردم ایران در جهان شد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف عمرانی، سیاسی، بهداشتی و فرهنگی افزود: امروز در استان همدان و شهرستان رزن دستاوردهای انقلاب اسلامی و وضعیت رفاهی مردم قابل قیاس با دوران پیش از انقلاب نیست.

 جبهه مقاومت حاصل تلاش های شهید سلیمانی است

آزادبخت سپید شهید سلیمانی را اسوه شهامت و عزت ملت ایران در جهان نامید و اضافه کرد: دشمنان که از مقابله با او در میدان نبرد عاجز بودند ناجوانمردانه او را به شهادت رساندند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارد همدان جبهه مقاومت را حاصل تلاش های این شهید والا مقام دانست و تاکید کرد: امروز هر جا صدای مظلومی در عالم بلند است آنجا فرزندان انقلاب اسلامی حاضر هستند.

حضور مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند

علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در جمع مردم ملایر با اشاره به اقدامات دشمنان علیه ایران پس از پیروی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور مردم درصحنه ها و راهپیمایی‌ها، انقلاب اسلامی را بدون اسلحه به پیروزی رساند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب و جبهه مقاومت تصریح کرد: امروز نام امام و رهبری و سید حسن نصرالله در همه عالم شناخته‌ شده است و همه می‌دانند ظهور تنها خواسته ملت‌های مسلمان است.

آقامحمدی بابیان روند آغاز تا پیروزی انقلاب از سال ۴۲ تا سال ۵۷ بیان کرد: امام خمینی(ره) در خرداد ۴۲ فرمودند که سربازان من در قنداقه هستند و امروز وقتی به مزار شهدا و تاریخ‌های تولد آن‌ها می‌نگریم به‌خوبی معنای این سخن رهبر کبیر انقلاب را درک می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدام سخیفانه آمریکا و رئیس‌جمهور آن در شهادت حاج قاسم و ابو مهدی المهندس تأکید کرد: آمریکایی شکست‌های متعددی در منطقه از ایران خورده بودند که ازجمله ساقط شدن پهپاد نظامی فوق پیشرفته آن‌ها، دستگیری افسران آن‌ها در خلیج‌فارس و شکست در یمن، لبنان و فلسطین همگی باعث شد برای تلافی، این اقدام را انجام دهند.

تا انتقام خون حاج قاسم را نگیریم از پای نمی نشینیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا درصدد بود با این اقدام حاج قاسم را از یاد ما ببرد اما امروز همه بچه‌ها عشقشان حاج قاسم است و منتقم خون این شهید هستند.

آقا محمدی تأکید کرد: ما تا انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را نگیریم از پای نمی‌نشینیم و بیرون راندن آمریکا از منطقه انتقامی سخت از آنان است.

وی به مشکلات فراوان در  زندگی مردم اشاره کرد و گفت: اگر مشکلات زیاد است بدانید تحریمی که آمریکا بر ملت ایران آورده بر هیچ ملتی نیاورده است و جوانان این کشور در حال کار هستند تا شرایط و اوضاع بهبود پیدا کند.

عضو محمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ترامپ گفته بود که فولاد و پتروشیمی دو برگ برنده ایران است و هر کس در این دو زمینه به ایران کمک کند تحریم می‌شود.

آقا محمدی بیان کرد: کوک نفتی و الکترود مخصوص نیاز اصلی این دو بخش است و آمریکا صادرات این دو محصول را از جانب هر کشوری به ایران ممنوع کرد، در همین راستا سال گذشته تصمیمات و جلساتی در بیت رهبری برای رفع این مشکل گرفته شد.

وی افزود: امروز به برکت نظام و توان جوانان ایرانی کشورمان، هم ۶۰۰ هزار تن  الکترود و هم۱۰۰ هزار تن کوک نفتی تولید می‌کنند

امریکایی ها اعتراف کرده اند که ردپای سردار سلیمانی هم آنان را مغلوب می کند

حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه شهرستان تویسرکان در جمع راهپیمایی کنندگان تویسرکانی با گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: فجر پیروزی سال جاری با چهلم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان شده است.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی همان سردار دل ها، سیدالشهدای مقاومت و سردار کهکشانی با آن همه عظمت از مهمترین شئونات عاقبت بخیری را اتصال به ولایت و رابطه دلی و قلبی با رهبر انقلاب می دانست و بر حمایت از ولی زمان تأکید داشت.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه انقلاب، پرچم عزت ایران و آزادیخواهان جهان است، افزود: این وعده الهی است کسانی که دین خدا را یاری می کنند خداوند نیز آنان را در همه حال یاری می رساند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: همه ابرقدرت های پوشالی و استکبار جهانی مشاهده کردند که چگونه نیروهای انصارالله و یمنی بر دشمنان اسلام غلبه کردند، چرا که آنان تنها به خداوند متعال تکیه داشته و دارند و هیچ گاه غیرتشان اجازه نمی دهد زیر بار ظلم و ستم بروند.

آنانی که حرف از مذاکره با امریکا می زنند، ذلت ملت را می خواهند

وی عنوان کرد: آنانی که حرف از مذاکره و کوتاه آمدن در برابر استکبار جهانی به ویژه امریکای جنایتکار می زنند، بدانند که تنها به دنبال ذلت خود و ملت هستند در حالی که نیروی های یمنی و انصارالله با کمک ایرانیان ظلم ستیز توانستند به فناوری ساخت سلاح های منحصر به فرد برای دفاع از خود دست بیابند.

امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: امریکایی ها خود اعتراف کرده اند که هر جا ردپا و یادی از سردار سلیمانی در هر منطقه از جهان بوده است، مغلوب شده اند.

حجت الاسلام موحدی در ادامه به مسئله انتخابات پیش روی در دوم اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: ملت ولایتمدار ما به دنبال مجلسی عزتمند است، چرا که خوب می داند مجلسی با اقتدار و آبرومند، نظام را در جهان بیش از پیش عزیز می کند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بر عزت ایران اسلامی می افزاید، تاکید کرد: گرچه مردم از تبعیض ها، فساد، بی تدبیری، عدم شفافیت و ویژه خواری برخی مسئولان گلایه مند هستند، اما خوب می دانند که حضور پرشور آنان به گفته مقام عظمای ولایت زمینه تشکیل مجلسی قوی، درست و عزت آفرین را فراهم می سازد.

پیروزی انقلاب اسلامی کاخ مستکبران را به لرزه درآورد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند نیز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن این شهرستان گفت: باوجود هوای سرد و بارش برف مردم ولایتمدار ایران اسلامی نشان دادند به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جبهه جدیدی در دنیا ایجاد کرد و کاخ مستکبران را به لرزه درآورد و ایران را از وابستگی رها کرد.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به دشمنی‌ها علیه انقلاب افزود: از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب دشمنی‌ها علیه کشور آغاز شد و یک روز صدام را به جان انقلاب انداختند و یک روز تجزیه‌طلب‌ها و منافقین را مسلح کردند و به جان مردم کوچه و بازار انداختند.

مسیر انقلاب با حضور مردم ادامه دارد

وی ادامه داد: دشمنان بعد از جنگ با انواع تحریم‌ها و تهدیدها سعی در متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی داشتند و فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ را علیه کشور ایجاد کردند.

مغیثی گفت: باوجوداین همه دشمنی و تحریم و فتنه و ایجاد مشکل ولی به برکت حضور مردم درصحنه و هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مسیر پرافتخار حرکت انقلاب اسلامی باقدرت و عزت ادامه دارد.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه امروز ایران اسلامی در دنیا بااقتدار است، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به مرحله‌ای از قدرت رسیده است که جواب هر تهدیدی را باقدرت می‌دهد و دشمنان جرئت تعرض به کشور را ندارند که این اقتدار به برکت خون مطهر شهدای این عرصه و شهدای سرافرازی چون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی در پایان گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی امسال باعث ناامیدی دشمنان و شکست نقشه‌های آن‌ها است.

۲۲ بهمن امسال بسیار تماشایی و باشکوه برگزار شد

مراد ناصری فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال بسیار تماشایی و باشکوه برگزار شد و نمادی از وحدت و انسجام انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: مردم عزیز کشورمان نشان دادند هر جا به حضورشان نیاز باشد باافتخار و اقتدار حضور می‌یابند و پایبند انقلاب اسلامی هستند.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: حضور در راهپیمایی امسال نشان داد باوجود همه توطئه و دشمنی‌ها ولی مردم در هوای سرد و برفی هم برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: حضور پرشور در راهپیمایی و پس‌ازآن حضور گسترده در انتخابات دوم اسفندماه تکمیل‌کننده حماسه مردم قهرمان ایران اسلامی است.

ناصری افزود: همه اقدامات برای برگزاری انتخابات در نهاوند انجام‌شده است و وظیفه همه ما اجرای انتخاباتی حداکثری و سالم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=48642
  • دیدگاه‌ها برای پیروزی و استمرار انقلاب با حضور مردم/ ضرورت مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.