• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندارد همدان به مناسبت آغاز تحصیلی جدید

  • کد خبر : 129670
  • 01 مهر 1400 - 8:47
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندارد  همدان به مناسبت آغاز تحصیلی جدید

نماینده ولی فقیه در استان و استاندارد همدان به مناسبت آغاز تحصیلی جدید پیام مشترکی صادر کردند. به گزارش عصرهمدان؛ نماینده ولی فقیه در استان و استاندارد همدان به مناسبت آغاز تحصیلی جدید پیام مشترکی صادر کردند. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَهَ وَإِن کانوا مِن قَبلُ لَفی […]

نماینده ولی فقیه در استان و استاندارد همدان به مناسبت آغاز تحصیلی جدید پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ نماینده ولی فقیه در استان و استاندارد همدان به مناسبت آغاز تحصیلی جدید پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَهَ وَإِن کانوا مِن قَبلُ لَفی ضَلالٍ مُبینٍ.(آل عمران ۱۶۴)

جایگاه ارزشمند تزکیه و تعلیم در قرآن کریم ایجاب می کند دستگاه تعلیم و تربیت در کانون توجه قرار گیرد تا سعادت و کمال جامعه تضمین شود؛ چراکه آموزش و پرورش به عنوان محور توسعه، نقش مهم و سازنده ای در تعالی و پیشرفت جامعه و ساختن آینده ای درخشان برای شهروندان دارد.

این که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) معلمان را افسران پیشرفت جامعه نامیده اند و بر تربیت انسان‌های مؤمن، خردمند، متفکر و اندیشمند، دانشمند، با نظم، با انصاف، دارای اخلاق اسلامی به عنوان خروجی آموزش و پرورش تأکید دارند، نشان از این جایگاه ارزشمند دارد.

در زیست بوم جدید و شرایط کرونایی شاهد جلوه های زیبایی از ایثار و جهاد در امر مقدس تعلیم و تربیت بودیم و معلمان عزیز به عنوان جهادگران آموزشی اجازه ندادند کوچک ترین وقفه ای در تحصیل دانش آموزان عزیز ایجاد شود.

اکنون در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت یقین داریم که با تلاش و همت معلمان و والدین محترم که نقش مهمی در این راستا دارند، جریان تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور به بهترین شکل دنبال شد.

ضمن تسلیت اربعین حسینی، گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس و آرزوی توفیق برای دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت به ویژه فرهنگیان ارجمند، دانش آموزان عزیز و اولیای محترم آنان، امیدواریم همواره شاهد تعالی آموزش و پرورش و رشد و شکوفایی فرزندان ایران اسلامی در همه صحنه ها باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=129670
  • دیدگاه‌ها برای پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندارد همدان به مناسبت آغاز تحصیلی جدید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.