• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

پیام حمیدرضا حاجی بابایی در پی مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 50862
  • 04 اسفند 1398 - 19:13
پیام حمیدرضا حاجی بابایی در پی مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

حمیدرضا حاجی بابایی جهت  قدردانی از مشارکت گسترده مردم شریف همدان، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد. به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی منتخب مردم استان همدان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» یک‌بار […]

حمیدرضا حاجی بابایی جهت  قدردانی از مشارکت گسترده مردم شریف همدان، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی منتخب مردم استان همدان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق»

یک‌بار دیگر مردم فداکار ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده، نشان دادند در دفاع از استقلال ، توسعه و پیشرفت این کشور پهناور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

امروز ایران اسلامی در دنیا و بویژه در منطقه تنها قدرت بلامنازعی است که هیچ جریانی قادر به کتمان این واقعیت نیست.
بدون شک حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی،ماندگار ترین سرمایه و پشتوانه اصلی این نظام است.

مردم کهن دیار “دارالمومنین و دار المجاهدین “همدان نیز همگام با دیگر آحاد ملت در صحنه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یافته ، تصاویر کم‌نظیری از شور و شعور، ولایت مداری ،آگاهی و بصیرت را به تصویر کشیدند.

خداوند را شاکرم که برای ششمین بار متوالی ، این افتخار نصیبم گردید، تا امانتدار شما مردم فهیم و فرهیخته پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی باشم. کسب ۴۵ درصد از آرای اخذ شده از سوی مشارکت کنندگان در انتخابات در دو دوره مجلس دهم و یازدهم ، نشان از ثبات اعتماد شما ، به اینجانب به عنوان خادم خود دارد.

بر خود وظیفه می‌دانم از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیأت‌های اجرایی و نظارت، دیگر عوامل اجرایی، ناظرین، مدیران و …صمیمانه تشکر و تقدیرنمایم.

همچنین از روحانیت معظم بویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندارد محترم ، معاونان ایشان، نمایندگان محترم همدان در مجلس خبرگان رهبری، شورای تامین استان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های معزز شهیدان وایثارگران، فرهنگیان، حوزه‌های علمیه ، بازاریان و اصناف، بازنشستگان، کارمندان، کارگران، هنرمندان، اصحاب رسانه ، دانشجویان، دانش‌آموزان، سازمان‌های مردم‌نهاد، پزشکان، پرستاران، معتمدین محلات، دهیاران، احزاب و فعالان سیاسی و مردم شهید پرور شهرهای همدان، فامنین، قهاوند، جورقان، مریانج و دیگر اهالی خونگرم و باصفای روستاهای شهرستانهای همدان و فامنین که در طول این مدت بنده را قرین محبت والطاف خویش قرار داده، دگر باره به اینجانب اعتماد نمودند صمیمانه سپا‌سگزاری نمایم.

امیدوارم بتوانم همچون گذشته با برخوداری از این سرمایه اجتماعی ، پیگیر مطالبات برحق شما عزیزان در خانه ملت باشم و با مدد گرفتن از خداوند سبحان، گام های بلندی را در مسیر اعتلا و پیشرفت دیار حکیمان، همدان همیشه سرافزار برادریم

مطمئن باشید که حاجی بابایی به عنوان امانتدار منتخب شما ، هرگز محبت و لطف بیکران شما را فراموش نخواهد کرد و مصمم تر از همیشه، پیگیر مسائل و دغدغه های حوزه انتخابیه خود خواهد بود.

در پایان لازم می‌دانم به دیگر منتخبان مردم در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان همدان تبریک گفته و از خداوند منان برای آنان و مردم همیشه در صحنه استان ، تندرستی، توفیق ،بالندگی و پیشرفت آرزو نمایم.

حمیدرضا حاجی‌بابایی

سوم اسفند ماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=50862
  • دیدگاه‌ها برای پیام حمیدرضا حاجی بابایی در پی مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.