• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

پیام انتخاباتی پایگاه خبری تحیلی عصر همدان/ کار رسانه ها تازه آغاز شده است

  • کد خبر : 50518
  • 03 اسفند 1398 - 9:04
پیام انتخاباتی پایگاه خبری تحیلی عصر همدان/ کار رسانه ها تازه آغاز شده است

در پی راهیابی کاندیداهای اصولگرا و انقلابی استان همدان به مجلس شورای اسلامی، پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان ضمن خدا قوت به همه همکاران رسانه ای در استان، مطالبه گری از نمایندگان مردم برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را یک ضرورت اساسی می داند. به گزارش عصر همدان؛ این مهم است […]

در پی راهیابی کاندیداهای اصولگرا و انقلابی استان همدان به مجلس شورای اسلامی، پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان ضمن خدا قوت به همه همکاران رسانه ای در استان، مطالبه گری از نمایندگان مردم برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را یک ضرورت اساسی می داند.

به گزارش عصر همدان؛ این مهم است که بدانیم برای رسانه ها کار تازه آغاز شده است، چرا که مطالبه گری از نمایندگان اصول گرا می تواند راه و اهداف آنان را برایشان بازخوانی کند تا در مسیری که باید، حرکت کنند و این مسیر چیزی نیست جزء آرمان های انقلاب در سایه ولایتمداری محض.

بسم الله الرحمن الرحیم
به نام خدایی که در قلب های ماست و دلیل بر تپش این قلب ها

با سلام و خدا قوت همه مردم شریف دارالجهاد استان همدان

روز گذشته، روز سرنوشت سازی بود و به یاری حق تعالی عمده کاندیداهای اصول گرا و پرتلاش استان همدان توانستند نظر مردم را با روشنگری و جریان سازی رسانه های انقلابی جلب کنند.

این مسئله خود جای ادای نماز شکر دارد.

به همه عزیزان و بزرگواران در عرصه های مختلف برگزاری انتخابات و همکاران بزرگوارم رسانه ای خدا قوت مجدد می گویم، همچنین حصرت آیت الله شعبانی که همچون فرمانده ای استوار راهنمایی های دلسوزانه خودشان را به همه ما ارائه دادند.

ان شاءالله در پناه ایزد هستی سالم و تندرست باشید.

این مهم است که بدانیم برای رسانه ها کار تازه آغاز شده است، چرا که مطالبه گری از نمایندگان اصول گرا می تواند راه و اهداف آنان را برایشان بازخوانی کند تا در مسیری که باید، حرکت کنند و این مسیر چیزی نیست جزء آرمان های انقلاب در سایه ولایتمداری محض.

حق یار همگی سروران.

پایگاه خبری تحلیلی #عصر_همدان

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=50518
  • دیدگاه‌ها برای پیام انتخاباتی پایگاه خبری تحیلی عصر همدان/ کار رسانه ها تازه آغاز شده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.