• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

پویش احسان حج نقش موثری در جلوگیری از اسراف دارد

  • کد خبر : 11697
  • 05 مرداد 1398 - 8:51
پویش احسان حج نقش موثری در جلوگیری از اسراف دارد

مسول کاروان زمزم استان همدان ضمن اعلام حمایت از پویش احسان گفت: این پویش مثل تمام پویش های دیگر در جامعه اثر خود را می گذارد و قطعا اثرات مثبت زیادی در جلوگیری از اسراف دارد .   به گزارش عصر همدان، طرح پویش احسان یا حج احسان به منظور برخورداری ایتام و نیازمندان از […]

مسول کاروان زمزم استان همدان ضمن اعلام حمایت از پویش احسان گفت: این پویش مثل تمام پویش های دیگر در جامعه اثر خود را می گذارد و قطعا اثرات مثبت زیادی در جلوگیری از اسراف دارد .

 

به گزارش عصر همدان، طرح پویش احسان یا حج احسان به منظور برخورداری ایتام و نیازمندان از مصارف ولیمه ی حجاج در کشور کلید خورد.

در این رابطه سید مهدی حسینی، مسول کاروان زمزم استان همدان ضمن اعلام حمایت از پویش حج به خبرنگار عصر همدان گفت ؛ این پویش مثل تمام پویش های دیگر در جامعه اثر خود را می گذارد و قطعا اثرات مثبت زیادی در جلوگیری از اسراف دارد .

وی با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج این پویش بزرگ گفت؛ رسانه ها و مطبوعات باید خیلی زودتر به این موضوع می پرداختند چرا که خیلی از حجاج سالن ها و کارت های خود را تدارک دیده و آماده کردند اما هنوز هم می توان از این حرکت در جهت صرفه جویی استفاده کرد و در این شرایط اقتصادی کمک حال محرومان شد .

مسول کاروان زمزم استان همدان گفت ؛ ما از حجاج خواستیم که با یک نوع غذا حتما در سالن ها و منازل خود پذیرای مهمانان باشند .

حسینی افزود؛ حجاج در بحث سوغاتی ها حدالامکان صرفه جویی کنند و با توجه به شعار سال تولید ملی و رونق اقتصادی از وسایل و تولیدات داخلی استفاده کنند .

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11697
  • دیدگاه‌ها برای پویش احسان حج نقش موثری در جلوگیری از اسراف دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.