• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

برگزاری پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی

  • کد خبر : 88912
  • 26 مهر 1399 - 0:32
برگزاری پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی

۲۵ مهر ماه سالروز شهادت سید میلاد مصطفوی شهید مدافع حرم شهرستان بهار است که به همین مناسبت یاد و خاطره این شهید بزرگوار بر سر مزارش گرامی داشته شد. به گزارش عصر همدان، سهم شهرستان بهار از شهدای مدافع حرم ۲ شهید والا مقام به نامهای سید میلاد مصطفوی و مرتضی ترابی کمال است. […]

۲۵ مهر ماه سالروز شهادت سید میلاد مصطفوی شهید مدافع حرم شهرستان بهار است که به همین مناسبت یاد و خاطره این شهید بزرگوار بر سر مزارش گرامی داشته شد.

به گزارش عصر همدان، سهم شهرستان بهار از شهدای مدافع حرم ۲ شهید والا مقام به نامهای سید میلاد مصطفوی و مرتضی ترابی کمال است. ۲۵ مهر ماه سالروز شهادت سید میلاد مصطفوی اولین شهید مدافع حرم شهرستان بهار است که در سال ۱۳۹۴ و چند روز پس از شهادت سردار حاج حسین همدانی ، در حلب سوریه به شهادت رسید.

سید میلاد متولد ۱۳۶۴ بوده و در هنگام شهادت ۲۹ سال داشت، او از دوران نوجوانی علاقه وافری به هیئات مذهبی داشت و همواره در اردوهای راهیان نور شرکت می کرد و از خادمان زائرین شهدای دفاع مقدس بود.

وی همچنین از ورزشکاران شناخته شده شهر بهار بود و به ورزش جودو می پرداخت و در سالهای آخر از اعضای ثابت هیئت غلامان آل حیدر بود تا اینکه با تکلیفی که بر دوش جوانان این مرز و بوم نهاده شد برای دفاع از حریم اهل بیت راهی سوریه شد و سرانجام در ۲۵ مهر ماه سال ۹۴ به درجه رفیع شهادت نایل آمد و سرانجام با تلاش رزمندگان حریم آل الله پیکرش پس از ۲۰ روز بی سر و دست و پا به وطن بازگشت و با تشییع بر روی دست همشهریان در جوار حرم آیت الله بهاری به خاک سپرده شد.

عصر روز جمعه به همین مناسبت اجرای گروه سرود ، سخنرانی و مداحی بر مزار این شهید به صورت خودجوش و از سوی برخی جوانان هم هیاتی وی برگزار شد و یاد و نامش گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=88912
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.