• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

پلمب ۳ واحد تجهیزات پزشکی در همدان/ گرانفروشی ماسک عامل پلمب 

  • کد خبر : 52264
  • 12 اسفند 1398 - 15:40
پلمب ۳ واحد تجهیزات پزشکی در همدان/ گرانفروشی ماسک عامل پلمب 

علیرضا حسن‌پور  از پلمب ۳ واحد تجهیزات پزشکی در همدان خبر داد و گفت: این و احدها به دلیل گرانفروشی ماسک پلمب شدند.   مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از پلمب سه واحد صنفی به دلیل گرانفروشی ماسک در همدان خبر داد و اظهار کرد: نقش تعزیرات حکومتی در […]

علیرضا حسن‌پور  از پلمب ۳ واحد تجهیزات پزشکی در همدان خبر داد و گفت: این و احدها به دلیل گرانفروشی ماسک پلمب شدند.

  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از پلمب سه واحد صنفی به دلیل گرانفروشی ماسک در همدان خبر داد و اظهار کرد: نقش تعزیرات حکومتی در کنترل بیماری کرونا نقش نظارتی است.

وی به فعالیت گشت تعزیرات با توجه به شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: به منظور نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده تیم‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی در سراسر استان فعال هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: تیم‌های گشت تعزیرات از شنبه هفته گذشته و در دو نوبت صبح و عصر فعال بوده و ۲۱۰ واحد صنفی بازرسی شده است.

وی با بیان اینکه نتیجه بازرسی‌ها تاکنون منجر به تشکیل ۶۳ فقره پرونده شده است، افزود: بازرسی‌ها منجر به پلمب ۳ واحد تجهیزات پزشکی شده است.

حسن‌پور با اشاره به کشف یک خودروی حامل محصولات بهداشتی در ملایر، تصریح کرد: این خودرو حامل مقادیری محصولات بهداشتی اعم از ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی کننده به ارزش ۶۸ میلیون ریال بود.

وی ادامه داد: خودروی مذکور کشف، توقیف و محصولات بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: در شهرستان ملایر همچنین دو واحد صنفی به دلیل امتناع از عرضه ماسک به مردم شناسایی و ماسک‌های موجود با نظارت شعبه سیار به قیمت مصوب ۴۲۰ تومان بین مردم توزیع شد.

وی یادآور شد: در شهرستان تویسرکان نیز یک داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک ۱۰ میلیون ریال جریمه شد.

حسن‌پور با تأکید بر نظارت هرچه بیشتر با توجه به شرایط پیش آمده، اظهار کرد: نکته مهم اینکه پرونده‌های تشکیل شده در این خصوص، خارج از نوبت رسیدگی و اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند گزارش‌ها و شکایات خود را با شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴، سامانهwww.124.ir   سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir در میان بگذارند.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52264
  • دیدگاه‌ها برای پلمب ۳ واحد تجهیزات پزشکی در همدان/ گرانفروشی ماسک عامل پلمب  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.