• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

پلمب دهکده تفریحی گنجنامه در صورت تخلف مجدد/ گنجنامه اجازه تبلیغ ندارد

  • کد خبر : 55025
  • 27 اسفند 1398 - 13:15
پلمب دهکده تفریحی گنجنامه در صورت تخلف مجدد/ گنجنامه اجازه تبلیغ ندارد

در حالی که مسئولین و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان برای کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا از مردم و مسافران خواستند در تعطیلات نوروز به همدان سفر نکنند، دهکده توریستی و تفریحی گنجنامه در اقدامی عجیب از مردم برای سفر و اقامت در گنجنامه دعوت کرده و برای این […]

در حالی که مسئولین و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان برای کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا از مردم و مسافران خواستند در تعطیلات نوروز به همدان سفر نکنند، دهکده توریستی و تفریحی گنجنامه در اقدامی عجیب از مردم برای سفر و اقامت در گنجنامه دعوت کرده و برای این منظور بدون داشتن مجوز تبلیغات انجام می دهد.

به گزارش عصر همدان؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا از همه مردم خواسته شد تا عید امسال به مسافرت نروند و در خانه های خود بمانند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود.

این درحالی است که همه استان ها از جمله مردم و مسئولین همدان از مسافران خواستند سفرهای خود را برای در امان ماندن از ویروس کرونا و عدم انتشار آن مسافرت خود را به تاخیر بیندازند اما دهکده توریستی و تفریحی گنجنامه در اقدامی عجیب در پیج اینستاگرام خود از مردم دعوت کرد تا به همدان سفر کنند و در این دهکده اقامت داشته باشند که این موضوع موجب انتقاد بسیاری از مردم و دغدغه مندان حوزه سلامت استان قرار گرفت.

اقدام غیر قانونی دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه در حالی رخ می دهد که طبق قانون مقرر شده هتل ها و مسافرخانه ها افراد غیر بومی را پذیرش نکنند.

همین موضوع باعث شد در این باره گفتگویی با معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان داشته باشیم که در ادامه می خوانید.

علی خاکسار، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه در حال حاضر کلیه موزه ها و مراکز تفریحی تعطیل است گفت: ما پذیرای میهمانان نوروزی نیستیم و همه نمایشگاه ها، نوروزگاه ها و جشنواره ها لغو شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور مسافران شهر های دیگر در همدان نباید برای تفریح باشد، افزود: هتل ها و مراکز رسمی مجوز دارند که تحت شرایط خاص با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی افرادی که برای کار اداری و درمان به همدان می آیند را پذیرش کنند.

خاکسار، تصریح کرد: دهکده توریستی و تفریحی گنجنامه مجوز فعالیت دارد ولی اجازه هرگونه تبلیغات و دعوت مردم به سفر را ندارد و این درحالی است که تا کنون دو بار در پیج اینستاگرام خود تبلیغات انجام داده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان با تاکید بر اینکه به دهکده گنجنامه اخطار داده شده که دیگر تبلیغاتی نداشته باشند، گفت: در صورتی که این کار تکرار شود مجموعه با دستور دادستان پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55025
  • دیدگاه‌ها برای پلمب دهکده تفریحی گنجنامه در صورت تخلف مجدد/ گنجنامه اجازه تبلیغ ندارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.