• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

پزشکانی که نمک به زخم مردم می پاشند

  • کد خبر : 12792
  • 10 مرداد 1398 - 13:38
پزشکانی که نمک به زخم مردم می پاشند

در بخش اورژانس بیمارستان قائم(عج) اسدآباد پزشک خانمی به جای اینکه دردی از مردم دوا کنند، با رفتار نامساعد خود نمک به زخم می پاشند. به گزارش عصر همدان، از زمانی که بیمارستان امیر المؤمنین(ع) اسدآباد قدیمی ترین بیمارستان این شهر به لطف و درایت مسئولان تعطیل شد و بیمارستان قائم(عج) به عنوان تنها بیمارستان […]

در بخش اورژانس بیمارستان قائم(عج) اسدآباد پزشک خانمی به جای اینکه دردی از مردم دوا کنند، با رفتار نامساعد خود نمک به زخم می پاشند.

به گزارش عصر همدان، از زمانی که بیمارستان امیر المؤمنین(ع) اسدآباد قدیمی ترین بیمارستان این شهر به لطف و درایت مسئولان تعطیل شد و بیمارستان قائم(عج) به عنوان تنها بیمارستان شهرستان اسدآباد با جمعیت ۱۰۷ هزار نفری آغاز به کار کرد، شاهد نارضایتی های زیادی در امر خدمات دهی به بیماران و مراجعه کنندگان بودیم.

بسیاری از نارضایتی هایی در حوزه اورژانس است که مردم با ما در میان می گذارند، اما میگویند تا زمانی خودت مسیرت به این نوع مراکز خدمات دهی نیفتد ، مردم را بهتر درک نمی کنی ؟

ماجرا از آنجا شروع شد که به دلیل نامساعد بودن احوالم گذرم به همین بیمارستان افتاد، بعد از ساعتها معطلی بالاخره وارد اتاق پزشک شدم، خانم دکتر بدون اعتنا به حضور بنده چایش را نوشید و کمی پشت به من تلفن همراهش را در دست گرفت.

وقتی این حرکت را دیدم گفتم خانم دکتر حالم مساعد نیست، لطف می‌کنید بنده را زودتر ویزیت کنید.

خانم دکتر در جواب بنده گفتند که حالت بده، برو بیرون فشارت را بده پرستاران بگیرند.

وقتی این رفتار گستاخانه را دیدم گفتم پس شما چکار می کنید گفت توی کارمن دخالت می کنی؟ در جواب گفتم این رفتار شما مناسب رفتار با با یک بیمار نیست در ادامه جواب داد که هر کسی می‌خواهد باشد رفتار من همین هست!

سپس از اتاق پزشک خارج شدم و فشارم را پرسنل بیمارستان گرفتند و باردیگر بعداز ساعتی معطلی وارد اتاق دکتر شدم و نسخه ام را پیچید .

بیماران که بیرون نشسته بودند گفتند این دکتر همین رفتار را با همه دارد و پرستاری که فشار را میگرفت گفت این خانم پشتش گرمه!

با این کلمه که پشتش گرم هست کاری نداریم ، ما می خواهیم به جواب این سوال برسیم که آیا این خانم دکتر در روز فارغ التحصیلی سوگندنامه پزشکی نخوانده هست ؟
آیا کسی که به مطلبی که خودش هم قرائت کرده مقید نیست می تواند دردی از بیماران درمان کند؟

ایا سکوت مسئولان و رئیس این بیمارستان در برابر این همه شکایات مردمی قابل تامل است !

اهالی شهر اسدآباد منتظر برخورد قاطعانه ریاست بیمارستان با دکترهایی این چنینی هستند که به جای درمان درد بیماران نمک به زخم آنان می پاشند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=12792
  • دیدگاه‌ها برای پزشکانی که نمک به زخم مردم می پاشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.