• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

پرچم آمریکا بعنوان نمادی از استکبار در سطح محلات اسدآباد به آتش کشیده می‌شود

  • کد خبر : 90261
  • 07 آبان 1399 - 12:09
پرچم آمریکا بعنوان نمادی از استکبار در سطح محلات اسدآباد به آتش کشیده می‌شود

سرهنگ امیدعلی الیاسی با اشاره به نماد ۱۳ آبان با عنوان مبارزه با استکبارستیزی، گفت: پرچم آمریکا را در روز ۱۳ آبان در سطح محلات شهرستان به آتش می کشیم. سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، ۱۳ آبان را نماد مبارزه با استکبار جهانی خواند و اظهاار کرد: […]

سرهنگ امیدعلی الیاسی با اشاره به نماد ۱۳ آبان با عنوان مبارزه با استکبارستیزی، گفت: پرچم آمریکا را در روز ۱۳ آبان در سطح محلات شهرستان به آتش می کشیم.

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، ۱۳ آبان را نماد مبارزه با استکبار جهانی خواند و اظهاار کرد: این نماد برای همیشه در دلهای آزادیخواهان جهان ماندگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه و قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی است، اظهار کرد: در این روز این قشر آگاه و متعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی که در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به برنامه‌های بسیج و سپاه ناحیه اسدآباد در نکوداشت هفته دانش‌آموزی، گفت: تبیین اهمیت روز مبارزه با استکبار جهانی به دانش آموزان نوجوان و جوان یکی از مهمترین ضروریات است که در برهه کنونی باید بدان پرداخته شود تا دانش آموزان در مسیر مبارزه با استکبار ثابت قدم باشند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام شهید محمد رسول رضایی به عنوان شهید شاخص دانش آموزی کشور، گفت: در این راستای مراسم یادبود برای شهید و زنده نگه داشتن یاد و خاطره او برگزار می کنیم.

الیاسی به تسریح برنامه در این هفته پرداخت و گفت: تهیه کلیپ و سخنرانی از پیشکسوتان و همرزمان شهدا، مصاحبه با مسئولین، سخنرانان و صاحبان تریبون، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه، تهیه ماسک توسط گروه‌های جهادی دانش آموزی، فضاسازی مسابقات نقاشی، از جمله برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: دیگر برنامه ها همچون  متن نویسی در بزرگترین پویش “آمریکا باید از منطقه برود”، امضای طومار مجازی، قرائت بیانیه قبل از خطبه های نمازجمعه، سرکشی از خانواده معظم شهدای دانش آموز، تشکیل گروه‌های امر به معروف بسیج دانش آموزی برای فرهنگ سازی پیرامون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با ویروس منحوس کرونا از برنامه های هفته دانش آموزی در اسدآباد می باشند

وی از آتش کشیدن پرچم آمریکا در روز ۱۳ آبان در سطح محلات شهرستان خبر داد و گفت: امسال در این هفته کمک مومنانه با اولویت کمک به دانش آموزان بی بضاعت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=90261
  • دیدگاه‌ها برای پرچم آمریکا بعنوان نمادی از استکبار در سطح محلات اسدآباد به آتش کشیده می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.