• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1

پرچمداران لااله‌الا‌الله در دارالمجاهدین همدان، فریاد تکبیر خود را به گوش جهانیان رساندند+ فیلم و عکس

  • کد خبر : 177651
  • 21 بهمن 1401 - 21:30
پرچمداران لااله‌الا‌الله در دارالمجاهدین همدان، فریاد تکبیر خود را به گوش جهانیان رساندند+ فیلم و عکس

در هندسه امنیت ملی و سیاست بازدارندگی جمهوری اسلامی حضور مردم اهمیت فراوانی دارد به همین دلیل دشمن دنبال ناامید کردن مردم است، امامردم آگاه و بیدار  همدان خروشیدند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل دسته‌های مساجد، پشت بام و تراس و پنجره های منازل و اماکن، تکایا و حسینیه‌ها و […]

در هندسه امنیت ملی و سیاست بازدارندگی جمهوری اسلامی حضور مردم اهمیت فراوانی دارد به همین دلیل دشمن دنبال ناامید کردن مردم است، امامردم آگاه و بیدار  همدان خروشیدند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل دسته‌های مساجد، پشت بام و تراس و پنجره های منازل و اماکن، تکایا و حسینیه‌ها و در خیابان‌ها و کوچه‌های شهرها و روستاهای سراسر استان همزمان با تمام کشور به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش عصر همدان؛ در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم انقلابی استان همدان راس ساعت ۲۱ امشب (جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱) در مراسم «گلبانگ الله اکبر» شرکت کردند.

مردم انقلابی دارالمجاهدین استان همدان با حضور در پشت‌بام‌ها، خیابان‌ها، مساجد و از پنجره‌های منازل خود با سر دادن «گلبانگ الله اکبر» شب چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

بنا بر این گزارش، هم‌زمان با بانگ الله اکبر در بسیاری از میادین شهری، مراسم نورافشانی نیز به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در سراسر کشور برگزار شد.

در روزهای منتهی به ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این مراسم نورافشانی باشکوه در مناطق مختلف استان همدان برگزار می‌شود.

همدان

ملایر

نهاوند

بهار

اسدآباد

انتهای پیام/ا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177651
  • دیدگاه‌ها برای پرچمداران لااله‌الا‌الله در دارالمجاهدین همدان، فریاد تکبیر خود را به گوش جهانیان رساندند+ فیلم و عکس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.