• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

پرواز پرندگان مهاجر بر آسمان حوزه های آبی اسدآباد

  • کد خبر : 33146
  • 02 آذر 1398 - 9:41
پرواز پرندگان مهاجر بر آسمان حوزه های آبی اسدآباد

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد از ورود پرندگان مهاجر در حوزه های آبی شهرستان از جمله در تالاب پیرسلمان، تصفیه خانه شهر و سدنعمت آباد خبر داد. روح‌الله زال‌پور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به سفر پرندگان مهاجر به حوزه های آبی شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این پرندگان […]

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد از ورود پرندگان مهاجر در حوزه های آبی شهرستان از جمله در تالاب پیرسلمان، تصفیه خانه شهر و سدنعمت آباد خبر داد.

روح‌الله زال‌پور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به سفر پرندگان مهاجر به حوزه های آبی شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این پرندگان مهاجر در تالاب پیرسلمان، تصفیه خانه شهر اسدآباد، سدنعمت آباد فرود آمدند.

وی گفت: این پرندگان مهاجر شامل اردک سرسبز، خوتکا، حواصیل، چوپا، اگرت، آبچلیک، باکیلان کوچک و بزرگ، پوتیمار ، خروس بولی است که در حال حاضر در سطح شهرستان قابل مشاهده هستند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد احیاء تالاب چمشور را جز برنامه های سند راهبردی شهرستان اسدآباد دانست و گفت: این تالاب منبع تغذیه ثابتی ندارد و با بارندگی های به صورت فصلی پر آب می شود که در صورتی که باردندگی باشد تالاب احیاء و در غی این صورت خشکیده می‌شود.

وی در خصوص فضولات دامی در سطح روستا، گفت: هویت روستا مشخص است و دامداری سنتی درآن انجام می‌شود جایی که این نوع دامداری انجام شود، قطعا” مدیریت فضولات دامی در آن اجرا نمی‌شود، بنابراین ما طرحی را به دهیاران ارائه دادیم که فضولات دامی از سطح روستا جمع آوری به یک منطقه منتقل شود.

زال‌پور گفت: این طرح در دو روستا به صورت تجمیعی انجام شد اما هنوز تمام روستا اجرا نشده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33146
  • دیدگاه‌ها برای پرواز پرندگان مهاجر بر آسمان حوزه های آبی اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.