• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

پخش تصویری شناسنامه المان‌های شهدای گمنام ملایر

  • کد خبر : 199239
  • 10 مهر 1402 - 8:39
پخش تصویری شناسنامه المان‌های شهدای گمنام ملایر
مسئول روابط عمومی کمیته خادمین‌الشهدای ملایر گفت: شناسنامه تصویری المان‌های شهدای گمنام ملایر به همت گروه‌های رسانه‌ای بزودی از شبکه‌های ملی پخش می‌شود.

علیرضا محمدیان، در گفتگو عصر همدان اظهار کرد: شهرستان ملایر ۱۱۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در گوشه گوشه شهرستان گلزار شهدا میعادگاه عاشقان است.

وی گفت: ۲۲ شهید گمنام نیز در ۱۰ نقطه این شهرستان مدفون هستند و المان‌های مختلفی در سطح شهرستان نصب شده است.

معاون اداری و روابط عمومی کمیته خادمین الشهدای ملایر با بیان اینکه تببین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه نسل جوان امروز یک ضرورت است گفت: وجود یادمان‌ها، تندیس‌ها و المان‌های شهدای گمنام و مراکز فرهنگی به نام این شهدا می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های آینده تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: در این راستا همزمان با هفته دفاع مقدس شناسنامه تصویری المان‌های شهدای گمنام ملایر به همت گروه های رسانه ای و همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس تهیه شده است و این برنامه در آستانه تکمیل فرایند است و قرار است شناسنامه تصویری المان های شهدای گمنام ملایربزودی از شبکه های ملی پخش شود.

وی با اشاره پشتیبانی یادواره های شهدا ، برپایی ایستگاه های صلواتی در برنامه های ملی و مناسبتی، موکب ها، برگزاری هیئت هفتگی به صورت کارگاه اخلاق و ذکر توسل در مقدس دفتر امام جمعه برگزاری حلقه های تربیتی، اعتکاف های علمی و دوره‌های آموزشی و فرهنگی از دیگر حضور هفتگی در گلزار مطهر شهدا و پذیرایی از زائرین در پنج شنبه هر هفته و فعالیت در طرح غنی سازی اوقات فراغت با برگزاری کلاس های مختلف بخشی را از فعالیت‌های این کمیته در شهرستان ملایر عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199239
  • دیدگاه‌ها برای پخش تصویری شناسنامه المان‌های شهدای گمنام ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.