• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

پخت سیاسی‌ترین غذای دنیا در همدان!

  • کد خبر : 181845
  • 26 فروردین 1402 - 20:53
پخت سیاسی‌ترین غذای دنیا در همدان!

بانوان مومن و روزه دار همدانی، همزمان با افطار روز جهانی قدس دور هم جمع شدند و مقلوبه هایشان را به نیت نابودی رژیم صهیونیستی، در سفره افطار جمعی قرار دادند. به گزارش عصرهمدان؛ مقلوبه یک نوع ته‌چین است که به روش‌های مختلف در تمام کشور‌های عربی با مواد مرغ، گوشت یا سبزی‌ها درست می‌شود. […]

بانوان مومن و روزه دار همدانی، همزمان با افطار روز جهانی قدس دور هم جمع شدند و مقلوبه هایشان را به نیت نابودی رژیم صهیونیستی، در سفره افطار جمعی قرار دادند.

به گزارش عصرهمدان؛ مقلوبه یک نوع ته‌چین است که به روش‌های مختلف در تمام کشور‌های عربی با مواد مرغ، گوشت یا سبزی‌ها درست می‌شود. نکته جالب در پخت و استفاده از این غذا این است که وقتی غذا پخته می‌شود، برای استفاده از آن غذا را از داخل قابلمه به روی یک سینی یا بشقاب بزرگ برمی‌گردانند.

حالا همین اتفاق، یعنی برگرداندن غذا روی ظرفی دیگر، باعث شده این غذا در فلسطین اشغالی تبدیل به نماد پیروزی قدس و واژگون شدن سلطه دشمنان قدس شود.

برگرداندن قابلمه‌ها به صهیونیست‌ها یادآوری می‌کند که مثل قابلمه مقلوبه محکوم به واژگونی هستند. پخت این غذا در سال‌های اخیر بیشتر شده و زنان فلسطینی هر سال آن را با جدیت بیشتر انجام می‌دهند.

حالا غذایی که پیش از این تنها یک غذای معمولی بود، به یکی از راه‌های مبارزه با اشغالگری صهیونیستی تبدیل شده است و بانوان فلسطینی در ماه مبارک رمضان افطاری می‌پزند و با خود به مسجدالاقصی می‌برند، دور هم جمع می‌شوند و با برگرداندن قابلمه غذا در برابر دیده سربازان صهیونیستی این پیام را مخابره می‌کنند که این رژیم سرنگون می‌شود.

بانوان مومن و روزه دار همدانی، همزمان با افطار روز جهانی قدس، در حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) دور هم جمع شدند و مقلوبه هایشان را به نیت نابودی رژیم صهیونیستی، در سفره افطار جمعی قرار دادند.

این مراسم با حضور مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان هندان و برخی از خبرنگاران برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181845
  • دیدگاه‌ها برای پخت سیاسی‌ترین غذای دنیا در همدان! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.