• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4
سخنگوی وزارت دفاع در کبودراهنگ:

پایگاه شهید نوژه نقش محوری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشت

  • کد خبر : 198227
  • 02 مهر 1402 - 20:09
پایگاه شهید نوژه نقش محوری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشت
سخنگوی وزارت دفاع گفت: کودتای نقاب با تمام توان و امکانات امنیتی، نظامی، اقتصادی و منطقه‌ای پای کار آمد تا انقلاب اسلامی را سرنگون کند اما پایگاه شهید نوژه نقش محوری در خنثی سازی این توطئه دشمن داشت.

به گزارش عصر همدان سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع ظهر امروز در اجلاسیه گرامیداشت ۸۰۰۰ هزار شهید استان همدان و ۶۴۳ شهید شهرستان کبودراهنگ با اشاره به موفقیت‌های مختلف ایران در ابعاد نظامی و ساخت موشک‌های نقطه‌زن اظهار کرد: سیستم تسلیحاتی ما باید متناسب با تهدیدهای دشمنان باشد و موشک اسرائیل‌زن حاج قاسم و سامانه موشکی باور ۳۷۳ آماده پاسخ کوبنده به اراجیف اسرائیل هستند.

با تشریح سامانه موشکی باور ۳۷۳ افزود: این سامانه دارای سیستم رهگیری، راداری، شناسایی و درگیری پیچیده ای است که هزاران قطعه در آن به کار رفته است.

طلایی‌ نیک با اشاره به نقش بی بدیل ایران در معادلات خاورمیانه گفت: امروز هیچ معادله ای در خاورمیانه بدون نقش آفرینی ایران قابل تنظیم نیست و این به پشتوانه قدرتی مردمی ولایی و دفاعی است.

او با اشاره به نقش اثر بخش پایگاه هوایی نوژه افزود: نخستین شهدای نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پایگاه شهید نوژه بودند و نقش تاریخی تیزپروازان این پایگاه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به نقش محوری پایگاه شهید نوژه در برابر توطئه‌های دشمنان قبل از جنگ تحمیلی بیان کرد: کودتای نقاب با تمام امکانات و توان امنیتی،نظامی، اقتصادی و منطقه‌ای پای کار آمد تا انقلاب اسلامی را سرنگون کند اما با هوشمندی نظامیان این پایگاه خنثی شد.

او در انتها با اشاره به نقش محوری مردم کبودراهنگ و پایگاه شهید نوژه در جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: از ابتدا تا انتهای جنگ تحمیلی مردمان این منطقه و استان همدان نقش محوری در دفاع از کشور داشتند و عملیات مرصاد و نقش رزمندگان به ویژه پایگاه شهید نوژه و شهید صیاد شیرازی در این عملیات بی بدیل بود.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198227
  • دیدگاه‌ها برای پایگاه شهید نوژه نقش محوری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.