• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

مریدان پیرجماران در اسدآباد در سالروز رحلتش سینه‌زنی کردند+تصاویر

  • کد خبر : 185925
  • 15 خرداد 1402 - 10:29
مریدان پیرجماران در اسدآباد در سالروز رحلتش سینه‌زنی کردند+تصاویر

همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) مردم عزادار اسدآباد به سینه‌زنی پرداختند. به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، مردم مرید امام(ره) در اسدآباد با حضور در دسته عزاداری به سوگ رحلت جانسوز او سینه‌زنی کردند. به گزارش عصر همدان؛ در این دسته عزاداری اقشار مختلف […]

همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) مردم عزادار اسدآباد به سینه‌زنی پرداختند. به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، مردم مرید امام(ره) در اسدآباد با حضور در دسته عزاداری به سوگ رحلت جانسوز او سینه‌زنی کردند.

به گزارش عصر همدان؛ در این دسته عزاداری اقشار مختلف مردم، مسئولان، بسیجیان، دانش آموزان، جامعه ورزشکاران، فرهنگیان، کارکنان ادارات، آتش‌نشانان، بانوان حضور داشتند.

سوگواران امام راحل مسیر مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای (دفتر امام جمعه)، خیابان امام(ره)، میدان امام(ره)، خیابان فرهنگ، میدان غدیر(ساعت) تا مسجد جامع را با نوحه‌خوانی مداحان سینه‌زنی کردند.

در این میان بسیاری از کسبه و بازاریان با بستن مغازه‌های خود و برخی با برپایی ایستگاه صلواتی پخش شربت ارادت قلبی خود را به امام(ره) بیان کردند.

عکاس: لیلا نظری

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185925
  • دیدگاه‌ها برای مریدان پیرجماران در اسدآباد در سالروز رحلتش سینه‌زنی کردند+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.