• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

پایان طرح احداث و مرمت منازل سیل‌زده در ملایر

  • کد خبر : 93981
  • 06 آذر 1399 - 8:26
پایان طرح احداث و مرمت منازل سیل‌زده در ملایر

سید جواد حسینی گفت: پس از سیل سال ۹۸ و آسیب به برخی منازل مسکونی گروه‌های جهادی بسیج با همراهی خیرین، کمیته امداد و بهزیستی۷۷ واحد مسکونی را طرح مرمت و بازسازی کردند. به گزارش عصر همدان؛ سید جواد حسینی فرمانده سپاه ملایر در آیین بهره‌برادری از واحد مسکنی احداثی توسط گروه‌های جهادی ملایر اظهار […]

سید جواد حسینی گفت: پس از سیل سال ۹۸ و آسیب به برخی منازل مسکونی گروه‌های جهادی بسیج با همراهی خیرین، کمیته امداد و بهزیستی۷۷ واحد مسکونی را طرح مرمت و بازسازی کردند.

به گزارش عصر همدان؛ سید جواد حسینی فرمانده سپاه ملایر در آیین بهره‌برادری از واحد مسکنی احداثی توسط گروه‌های جهادی ملایر اظهار کرد: در سیل ابتدای سال ۹۸ برخی از منازل مسکونی در ملایر تخریب و آسیب دیدند.

وی افزود: به همت گروه‌های جهادی بسیج با همراهی خیرین، کمیته امداد و بهزیستی طرح مرمت و بازسازی منازل آسیب‌دیده افراد تحت پوشش و اقشار ضعیف آغاز شد.

فرمانده سپاه ملایر وی افزود: در همین راستا ۳۷ واحد بازسازی و ۴۰ واحد مرمت شد که امروز با افتتاح دو واحد در میشن و بهاره این طرح به اتمام رسید.

وی گفت: بسیجیان در این منازل آسیب‌دیده در روستا و بخش‌های مختلف شهرستان اقدام به ساخت جمع‌آوری کمک و حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده از زلزله کردند.

حسینی تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج دو واحد باقی‌مانده از این طرح افتتاح شد و برگ زرین دیگری از خدمات بسیج بر تاریخ به ثبت رسید.

وی گفت: به مناسب ایام هفته بسیج ۷ کارگاه اقتصاد مقاومتی در بخش‌های مختلف شهرستان افتتاح می‌شود.

تیمور کرمی مقدم رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر نیز در این آیین اظهار کرد: به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) آخرین پیمان و قرارداد با سپاه شهرستان در خصوص احداث مسکن مددجویان به اتمام رسید.

وی افزود: گروه‌های جهادی بسیج مسکن آسیب‌دیده در ملایر را به کمک خیرین مرمت و بازسازی کردند که جای تقدیر دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر تصریح کرد: پس از سیل سال ۹۸ این نهاد ۱۳۵ مسکن مددجویان را افتتاح کرد و ملایر اولین شهرستان استان است که مرمت و بازسازی سیل‌زده را به اتمام می‌رساند.

وی بیان کرد: یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای احداث و مرمت این واحدهای مسکونی هزینه شده است و گروه‌های جهادی ۳۷ مسکن مددجویی را بازسازی و ۴۰ مورد را مرمت کردند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93981
  • دیدگاه‌ها برای پایان طرح احداث و مرمت منازل سیل‌زده در ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.